NOWOŚĆ YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG KOFEINA NA CELLULIT OPORNY WODNY I LIPIDOWY
Wiedza na temat zdrowego stylu życia na przestrzeni ostatnich lat zdecydowanie wzrasta. Zdrowe odżywianie połączone z regularną aktywnością fizyczną jest dla wielu kobiet codziennością. Jak poradzić sobie z brakiem jędrności skóry bądź uporczywym, niepożądanym cellulitem? Warto zadbać o świadomy wybór preparatów do pielęgnacji. Dzięki systematycznej aplikacji uzupełnionej masażem, starcie z nowo powstałymi rozstępami i antycellulitowa walka nie będzie problemem. Yoskine Slim Shock to kosmetyki o najwyższej jakości składników. Produkty w linii powstały na bazie trzech substancji: kofeiny, kolagenu i niacynamidu+ L - karnityny. Podane na skórę w wysokich dawkach, dzięki czemu działanie jest natychmiastowe, a efekty zauważalne od zaraz.
YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG KOFEINA NA CELLULIT OPORNY WODNY I LIPIDOWY
Cena: 39,99 PLN
Pojemność: 200 ML
Profesjonalny, 5%-owy koncentrat CZYSTEJ KOFEINY dla osób z zaawansowanymi stadiami cellulitu różnego pochodzenia, w tym z cellulitem wodnym i lipidowym. Działa wyjątkowo intensywnie, aby zniwelować widoczność nawet znacznych skupisk komórek tłuszczowych, występujących w postaci nierówności skóry i grudek. Preparat ułatwia wyszczuplanie i pomaga zredukować nadmiar krągłości. Pozostawia skórę głęboko nawilżoną, ujędrnioną oraz wygładzoną.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
- KOFEINA 5% – wysoko skoncentrowana kofeina skutecznie likwiduje cellulit, wyszczupla i wspomagając naturalny drenaż, pobudza mikrokrążenie. Poprawia teksturę skóry, która staje się wyraźnie gładsza.
- COFFEE OIL – olej z zielonej kawy, bogaty w kwas kawowy, wspomaga szybką poprawę kondycji skóry, wygładzając ją i ujędrniając oraz spowalniając procesy starzenia.
Sposób użycia: Rano i wieczorem wmasować preparat w miejsca objęte cellulitem lub narażone na jego występowanie. W celu zwiększenia skuteczności połączyć aplikację z masażem lub szczotkowaniem ciała. Stosować regularnie.
DODATKOWE INFORMACJE O SKŁADNIKACH I PRODUKATCH:
https://www.kosmopedia.org/
https://www.yoskine.com/pl/home/

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.