Komunikaty PR

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

2024-06-24  |  12:30
Biuro prasowe

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu sprzedaży e-commerce w retailu oraz po stronie producenta, strategii i rozwoju biznesu, czy transformacji cyfrowej. Z sukcesem kierował strategicznymi projektami zarówno w start-upach, jak i w środowisku korporacyjnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich znanych markach jak RYOBI, OBI, GO Sport i Medicover.

Do obowiązków nowego Dyrektora E-commerce będzie należało zarządzanie obszarem handlu internetowego w firmie oraz kreowanie nowych projektów w zakresie zwiększania sprzedaży omnichannel.

- Fantastyczne jest dołączenie do zespołu tak kultowej marki, jaką jest MediaMarkt. Moi poprzednicy transformując firmę, zbudowali świetne zespoły, które równolegle z nowym świetnym serwisem MediaMarkt.pl oraz aplikacją mobilną MediaMarkt stanowią solidny fundament do tego, aby osiągać więcej, niż dzisiaj myślimy, że jest możliwe. Rynek elektroniki użytkowej jest bardzo konkurencyjny, dlatego spodziewam się fantastycznych i nowych wyzwańmówi Marek Dorsz.

Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, którą ukończył z tytułem inżyniera oraz Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie globalnej ekonomii.

Dołączając do struktur MediaMarkt, Marek Dorsz zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który zarządzał strategią e-commerce w Polsce w ostatnich miesiącach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.