Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% już dostępny! Oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-24  |  12:30

Nowy Gordon's 0.0% powstał, aby zapewnić miłośnikom ginu i dobrych koktajli na jego bazie możliwość delektowania się smakiem ulubionego trunku, nawet jeśli nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Już nie musisz rezygnować z Gin&Tonic podczas spotkań z przyjaciółmi! Gordon’s 0.0% zapewnia pełnię walorów smakowych bez dodatku alkoholu.

Ciesz się smakiem bez kompromisów

Ile razy zdarzyło się, że nie mogłeś pić alkoholu, ale nie chciałeś rezygnować ze spotkań towarzyskich czy wzniesienia toastu? Każdemu kiedyś przypadła rola kierowcy albo na następny dzień miał plany, które uniemożliwiły spożycie alkoholu. A może dieta lub zdrowy styl życia skłaniają do jego ograniczenia? Albo jesteś rodzicem i opieka nad dzieckiem lub karmienie piersią sprawiają, że alkoholowe koktajle zostawiasz dla innych? Od teraz już nie musisz iść na kompromis i możesz pozwolić sobie na orzeźwiający Gin&Tonic w bezalkoholowym wydaniu!

Od sierpnia w polskich sklepach dostępny jest Gordon’s 0.0%, który świetnie sprawdzi się jako zastępstwo klasycznego ginu. Jest to doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku np. drinka Gin&Tonic. Co istotne, Gordon’s 0.0% zawiera jedynie 24 kalorie na porcję, jest więc świetnym rozwiązaniem również dla osób dbających o dietę – można do niego dodać bezcukrowy tonik
i nagle ulubiony koktajl staje się o wiele mniej kaloryczny.

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć Gordon’s bez alkoholu o oryginalnym smaku ginu. Gordon's 0.0% powstaje w wyniku destylacji tych samych wyselekcjonowanych składników roślinnych, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry Gin. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie fachowo mieszane ze sobą, aby uchwycić esencję ginu Gordon's w bezalkoholowej wersji. Ten specjalny proces tworzenia to ściśle strzeżona tajemnica, jednak jego efektów może doznać każdy.

Gin&Tonic Virgin

Wystarczy do kieliszka typu copa glass wsypać dużo lodu, dodać 40 ml Gordon’s 0.0%, uzupełnić ulubionym tonikiem oraz dodatkami w postaci owoców czy ziół, które urozmaicą smak koktajlu. W ten sposób uzyskasz idealny zamiennik klasycznego Gin&Tonic, który możesz pić niezależnie od sytuacji.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Kontakt prasowy:

DIAGEO POLSKA

Monika Jędrzejewska

Culture & Entertainment Manager

 

monika.jedrzejewska@diageo.com

MSLGROUP

Elżbieta Majewska

Senior Account Executive

tel. +48 515 115 058

elzbieta.majewska@mslgroup.net

MSLGROUP

Anna Ginter

Senior Account Manager

tel. +48 608 392 756

anna.ginter@mslgroup.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.