Komunikaty PR

NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWER

2020-07-28  |  11:05
Biuro prasowe

Zmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżona szata graficzna wnętrza i elewacji te i inne udogodnienia zostały wprowadzone w supermarkecie Intermarché w Pabianicach. Sklep w nowej odsłonie jest dostępny dla klientów od 12 marca br.

W pabianickim supermarkecie Intermarché został zaprezentowany nowy, zoptymalizowany  układ sklepu. Nowatorski koncept „Power” zakłada odpowiadanie na oczekiwania kupujących w możliwie jak najwyższym stopniu. Z badań porównawczych, które agencja Indago przeprowadziła w grudniu 2019 r. i czerwcu br., wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. Największy wzrost zadowolenia został odnotowany w 4 aspektach: wygląd i aranżacja sklepu; nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów. Ze spontanicznych wskazań klientów wynika także, że docenili zwłaszcza mniejsze kolejki do kas oraz na dziale tradycja.

Remodeling powierzchni sklepu

W pobliżu wejścia do pabianickiego supermarketu jest obecnie zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. W odpowiedzi na oczekiwania klientów część z tych produktów, tj. wędliny, mięsa czy sery można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, co w efekcie rozładowuje ewentualne kolejki. Nowe elementy wyposażenia i ekspozycji towaru zostały zaproponowane w strefie owoców i warzyw, w tym automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego. Z kolei na dziale pieczywo na klientów czeka samoobsługowa krajalnica. Co więcej, w ramach remodelingu powierzchni sprzedaży przeniesiono urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi bliżej kas. Dzięki temu klienci mogą włożyć je do koszyka bezpośrednio przed podejściem do kasy. Również kasy zostały wymienione na nowe, mają obecnie dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby foliowe i reklamówki dla klientów.

Sklep Intermarché w Pabianicach za sprawą nowego konceptu zyskał zupełnie nowy wizerunek. Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe mówi Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeDzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że klienci odwiedzają sklepy spożywcze kilka razy w tygodniu, a produkty świeże stanowią dominującą pozycję na ich liście zakupowej. Właśnie dlatego, wszystkie kategorie świeże w pabianickim Intermarché są obecnie dostępne od razu po wejściu do sklepu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i wygodnie robić zakupy.

Szersza oferta produktowa

W sklepie zostały zaplanowane specjalne miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów, ofertę promocyjną oraz sezonową. Nowa odsłona supermarketu to także szersza gama produktów ekologicznych, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o zdrowe odżywianie. Nowe produkty znalazły się również w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. Rozszerzono także ofertę wyrobów z własnej wędzarni i dań gotowych. Zgodnie z oczekiwaniami klientów sklep oferuje teraz dodatkowo kwiaty cięte i doniczkowe.

Intermarche Drive – nowa usługa oferowana klientom

Od 5 czerwca sklep dodatkowo oferuje usługę z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Zapewnia ona możliwość zamawiania produktów przez internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej strefie, znajdującej się przed supermarketem. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów.

Zmiany wizualne pabianickiego Intermarché

Zmieniona została także komunikacja wizualna, zaprojektowana w nowoczesnej formie i zgodnie z aktualnymi trendami aranżacyjnymi. Zmianie uległo zarówno wnętrze supermarketu, jak i jego elewacja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.