Komunikaty PR

Nowy miejski park w portfelu SEGRO

2020-01-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka SEGRO, działając w imieniu SEGRO European Logistics Partnership (SELP), kupiła we Wrocławiu dwa obiekty o łącznej powierzchni 38,000 m2. W transakcji SEGRO reprezentowali doradcy z JLL.

 

Zakupiony od Panattoni Europe park otrzymał nazwę SEGRO Business Park Wrocław. Tworzą go dwa budynki, na które składa się łącznie 35,000 m2 powierzchni magazynowej i 3,000 m2 biur. Oba obiekty są w pełni wynajęte przez dziewięciu klientów reprezentujących głównie branżę logistyczną. Park jest doskonale zlokalizowany w południowo-zachodniej części Wrocławia, w pobliżu skrzyżowania autostrad A4 oraz A8.

 

 Wrocław znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się miast Unii Europejskiej, jest także rosnącą gwiazdą rynku magazynowego, z ogromnym potencjałem dotarcia zarówno do klienta lokalnego, jak i dzięki strategicznej lokalizacji między Warszawą, Berlinem i Pragą, z doskonałymi możliwościami dotarcia do chłonnych rynków innych regionów Polski i państw ościennych. SEGRO Business Park Wrocław to nasza kolejna w ostatnich kilku miesiącach inwestycja na Dolnym Śląsku i na tym zakupie nie kończy się nasz apetyt na rozwój w regionie  mówi Bożena Krawczyk, Dyrektor ds. Inwestycji SEGRO na Europę Centralną.

 

Już dawno zauważyliśmy, że rosnąca sprzedaż internetowa zwiększy popyt na operatorów logistycznych, platformy przeładunkowe i punkty sprzedaży blisko klientów. Stąd rosnąca popularność parków zlokalizowanych w miastach, które odpowiadają potrzebom ostatniej mili i logistyki wewnątrz miasta. Sprzedaż takiego parku jak Panattoni City Logistics Wrocław I firmie SEGRO potwierdza nasze wcześniejsze prognozy i pokazuje, że parki miejskie stają się dobrą okazją do inwestycji mówi Robert Dobrzycki, dyrektor generalny Panattoni Europe.

 

Cieszy nas fakt, że SEGRO po raz kolejny obdarzyło nas zaufaniem przy realizacji swojej strategii inwestycyjnej. Gratulujemy SEGRO tego zakupu, który naszym zdaniem wpisuje się w trendy aktualnie napędzające polski rynek magazynowy –  obiekt położony jest w granicach Wrocławia, spełnia warunki dla rozwiązań wewnątrzmiejskiej logistyki i jednocześnie zapewnia łatwy dostęp do rynków krajowych i zagranicznychdodaje Magdalena Uler-Kłeczek, Starszy Konsultant w Dziale Rynków Kapitałowych, JLL.

 

SEGRO Business Park Wrocław to kolejny, po SEGRO Industrial Park Wrocław 2, zakup SEGRO w tym regionie. W ubiegłym roku firma powiększyła również swój portfel w podwrocławskich Biskupicach Podgórnych o 17 ha działkę z możliwością wybudowania kolejnych 75,000 m2.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.