Komunikaty PR

NOWY MONITOR PROFESJONALNY LED FIRMY PANASONIC DOSTĘPNY JUŻ NA RYNKU

2024-11-29  |  01:00
Biuro prasowe

Użytkownicy mogą korzystać z łączności AVoIP, wysokiej jakości obrazu, prostej instalacji i konfiguracji oraz wsparcia firmy Panasonic.

 

Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś swój pierwszy monitor profesjonalny LED, który jest najnowszym dodatkiem do oferty monitorów profesjonalnych. Model LED TL-110AD12AW o przekątnej 110 cali jest idealny do zastosowania w szkolnictwie wyższym, salach wykładowych, akademickich oraz środowiskach korporacyjnych. Zapewnia wyjątkową wydajność i łatwość konfiguracji zaraz po rozpakowaniu, oferując większą elastyczność instalacji oraz łączność.

Uniwersalny monitor LED wykorzystuje wieloletnie, niezrównane doświadczenie firmy Panasonic w zakresie łączności i konfigurowalności opartej na protokole IP, jednocześnie spełniając najważniejsze oczekiwania klientów wobec monitora profesjonalnego. Charakteryzuje się jasnością 700 cd/m² oraz rozstawem pikseli 1,27 mm, zapewniając wysoką jakość obrazu bez zniekształceń kolorów, nawet w jasnym otoczeniu.

Uwolnienie pełnego potencjału AVoIP
Po raz pierwszy w przypadku monitora LED, 110-calowy model firmy Panasonic jest wyposażony w liczne gniazda Intel® SDM, co umożliwia bezproblemową integrację AVoIP z różnymi zastrzeżonymi kartami funkcyjnymi lub kartami innych producentów. Dzięki temu klienci mogą w pełni wykorzystać potencjał AVoIP, poprawiając komunikację i współpracę między wieloma urządzeniami w różnych lokalizacjach.

Obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na monitory wielkoekranowe, które oferują wysoką jakość obrazu oraz są łatwe w obsłudze i instalacji. Większość dostępnych na rynku produktów tego typu posiada złożone systemy, które są trudne i czasochłonne w obsłudze, a jednocześnie nie są kompatybilne z innymi urządzeniami. Nasz 110-calowy monitor LED typu "wszystko w jednym" z technologią Intel® SDM jest odpowiedzią na te wyzwania, zapewniając zwiększoną interoperacyjność, ponieważ klienci poszukują kompleksowych rozwiązań opartych na protokole IP, które spełnią złożone wymagania projektowe — powiedział Hartmut Kulessa, European Marketing Manager for Visual System Solutions w Panasonic Connect Europe.

Wzrost zrównoważonego rozwoju i efektywności
Monitor LED firmy Panasonic wyróżnia się ekologiczną konstrukcją oraz opatentowaną technologią APL (Average Picture Level), która dostosowuje jasność i moc w zależności od środowiska instalacji. Dzięki temu możliwa jest ciągła praca urządzenia przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia energii. Wyposażony w technologię zapobiegającą wypaleniu i oferującą korekcję, rozwiązuje problemy związane z długotrwałym wyświetlaniem, zapewniając stałą, wysoką jakość obrazu.

Nowy produkt od Panasonic z dostępem z przodu ułatwia wymianę czy naprawę części w razie potrzeby. Jego kompatybilność ze zdalnymi usługami zarządzania umożliwia monitorowanie stanu urządzenia w czasie rzeczywistym, co pozwala na zaplanowanie działań konserwacyjnych z wyprzedzeniem, zapewniając spokój ducha i minimalizując niepotrzebne przestoje.

Szybka i elastyczna instalacja od razu po wyjęciu z pudełka
110-calowy monitor LED typu all-in-one firmy Panasonic jest lżejszy i cieńszy niż tradycyjne urządzenia, co znacznie ułatwia jego instalację. Jest wysyłany w stanie częściowo zmontowanym, co skraca czas konfiguracji. Dzięki dołączonym elementom montażowym można go szybko zainstalować i rozpocząć użytkowanie, podłączając do urządzenia odtwarzającego za pomocą HDMI™. Dzięki łączności opartej na protokole IP, okablowanie jest znacznie zredukowane, co dodatkowo zwiększa skalowalność.



Model LED TL-110AD12AW będzie dostępny w sprzedaży od 4 kwartału 2024 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.