Komunikaty PR

Nowy obowiązek sprawozdawczy rad nadzorczych

2023-03-17  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt

Bogdan Setlak
KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy SKA

ul. Kącik 4
30-549 Kraków
bogdan.setlak@kwkr.pl; marketing@kwkr.pl
+48504034729; +48123957161
https://koniecznywierzbicki.pl/

W związku z wejściem w życie prawa holdingowego w październiku 2022 r. pojawił się nowy obowiązek sprawozdawczy Rad Nadzorczych w spółkach, związany z zamknięciem roku obrotowego 2022. Nowelizacja zobowiązuje Rady Nadzorcze do sporządzania dodatkowego sprawozdania ze swojej działalności za rok obrotowy. 

A to nie koniec obowiązków...

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy SKA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Prawo Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami? Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:30

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

  DORA, czyli unijne rozporządzenie o odporności cyfrowej sektora finansowego, to ważny i potrzebny akt. Dzięki niemu wzrośnie cyberbezpieczeństwo finansowe w Unii, w tym także w
Prawo Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?
2024-12-30 | 16:51

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

Współczesny rozwój technologii, a szczególnie sztucznej inteligencji (AI), otwiera nowe perspektywy w wielu dziedzinach życia, w tym w obszarze prawa.
Prawo PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
2024-12-29 | 12:30

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników

Białostocka spółka zajęła pierwsze miejsce w podlaskim konkursie „Pracodawca – Organizator Pracy Bezpiecznej”, w kategorii firm średnich. Nagroda Państwowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.