Nowy oddział Interstone Szczecin
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Interstone dostarcza kamień do polskich wnętrz już od 21 lat. Ma w ofercie około 250 rodzajów kamienia naturalnego z 15 krajów. Każdego roku sprzedaje szacunkowo 200 000 m2 materiałów, z których powstają zachwycające posadzki, parapety, okładziny ścienne, a także blaty kuchenne i meble. Ponadto jest oficjalnym dystrybutorem spieków kwarcowych włoskiej marki Laminam w Polsce.
Firma działa na terenie całego kraju. Do tej pory jej magazyny znajdowały się w Adamowicach k. Mszczonowa, Chrzanowie, Poznaniu, Wrocławiu i Pruszczu Gdańskim. Najnowszy oddział, Interstone Szczecin, znalazł lokalizację w Stargardzkim Parku Przemysłowym, co gwarantuje doskonały dojazd z obszaru województw: zachodniopomorskiego i lubuskiego. Co znajdziemy pod nowym adresem? – Interstone Szczecin to przede wszystkim magazyn o powierzchni aż 1000 m2, w którym można łatwo i wygodnie wybrać konkretną płytę upatrzonego kamienia, spieku lub konglomeratu z dostępnej tu pełnej oferty Interstone – mówi Wiesław Sordyl, prezes Interstone.
Warto zaznaczyć, że firma wyjątkowo sprawnie transportuje materiały między swoimi magazynami w Polsce, a na indywidualne zamówienie sprowadzi także materiały spoza swojej stałej gamy sprzedażowej, dostępne u sprawdzonych dostawców rozlokowanych po całym świecie. Co ważne, w Interstone możliwe jest również zamówienie usługi ekspresowego transportu lokalnego do klienta, w całej strefie zasięgu. Firma zapewnia ponadto profesjonalne doradztwo oraz obsługę przed i posprzedażową. W trosce o środowisko umożliwia wszystkim klientom zwrot opakowań transportowych.
Prócz magazynu, w nowym oddziale znajduje się profesjonalne biuro sprzedaży, kameralna sala konferencyjna oraz strefa architekta. Dwie ostatnie z wymienionych przestrzeni zostały zaprojektowane z myślą o spotkaniach architektów, projektantów wnętrz oraz kamieniarzy z inwestorami czy klientami indywidualnymi, choćby w związku z aranżacją lub remontem kuchni – wyjaśnia Wiesław Sordyl. – Serdecznie zapraszamy również osoby prywatne, zainteresowane wprowadzeniem kamienia do swojego domu czy mieszkania. Nasi eksperci chętnie doradzą i podpowiedzą, co wybrać, by cieszyć się urodą szlachetnego materiału nawet bez wielkich wydatków – podkreśla.
W stargardzkim magazynie dostępnych jest aż 10 000 metrów kwadratowych kamieni naturalnych, kwarcogranitów Quarella i spieków kwarcowych marek Laminam i Interlite. Spojrzenia przyciągają m.in. wyjątkowo cenione kamienie z Włoch – z ekskluzywnymi marmurami Calacatta i Statuario na czele. Szczególnie warta uwagi jest duża grupa onyksów, w tym najbardziej poszukiwany White Cristal. W ofercie nie mogło zabraknąć również jednych z najbardziej tajemniczych kamieni szlachetnych – agatów.
Na klientów czekają oczywiście także bestsellery Interstone – najpiękniejsze kwarcyty i granity z Brazylii, wśród nich zmieniający swoją kolorystykę w zależności od oświetlenia Alexandrite, wzorzysty Patagonia, kremowy i delikatny Sublime, niezwykle dekoracyjny niebieski Azul Bahia. Ponadto w Stargardzie na własne oczy zobaczyć można dwie nowości z oferty Interstone. Pierwsza z nich to nietypowy, bo zielono-rudawy kwarcyt Aracuja Verde, który wygląd delikatnego onyksu łączy z odpornością granitu. Druga – kwarcyt Roma Imperiale, zgodnie z nazwą przypominający bogato usłojone drewno.
Adres oddziału Interstone Szczecin to ul. Metalowa 9, 73-102 Stargard. Szczegółowe informacje m.in. na temat godzin otwarcia znajdują się na stronie interstone.pl. Aby nie przegapić żadnej znakomitej oferty specjalnej, warto śledzić profile stargardzkiego oddziału w mediach społecznościowych: facebook.com/InterstoneSzczecin oraz instagram.com/Interstone_Szczecin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Interstone to Polski dystrybutor i importer kamienia, który sprowadza najwspanialsze okazy
aż z 15 krajów świata, m.in. z Brazylii, Chin, Indii, Portugalii, Wietnamu, Hiszpanii czy Włoch. Filozofia firmy założonej w 2000 r. opiera się na wykorzystaniu tego, co w naturze najpiękniejsze. Ta miłość
do kamienia narodziła się we właścicielach we Włoszech. dziś swoją pasję do szlachetnych materiałów przekazują innym. http://interstone.pl/pl/
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Stachulska, Home Sweet Home PR, 880 320 909, ola@hshpr.pl
Justyna Siejka, Home Sweet Home PR, 506 437 369, justyna@hshpr.pl
Marcin Poboży, Home Sweet Home PR, 604 779 036, marcin@hshpr.pl

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.