Komunikaty PR

Nowy ogród wystawowy we Wrocławiu - twoje ogrodzenie na wyciągnięcie ręki

2020-11-23  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.05 MB )

Z myślą o dolnośląskich klientach firma Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe otworzyła właśnie pierwszy we Wrocławiu własny punkt sprzedaży wraz z dużym ogrodem wystawowym. Można w nim „w realu” obejrzeć wszystkie modele Nowoczesnych Ogrodzeń Frontowych, sprawdzić, czym różni się funkcjonowanie bramy przesuwnej i dwuskrzydłowej oraz spróbować jak steruje się automatyką z poziomu pilota lub smartfona. Na inwestorów czekają też specjaliści, którzy odpowiedzą na pytania techniczne i pomogą dobrać optymalne rozwiązanie dla konkretnej działki.

Wybór ogrodzenia na podstawie zdjęcia z internetu czy rysunków w katalogu nie jest zadaniem prostym. Aby ułatwić swoim klientom podjęcie trafnej decyzji, trzebnicka firma Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe otworzyła właśnie we Wrocławiu punkt sprzedaży z bogato wyposażonym ogrodem wystawowym. Na terenie 1000 m2 stworzono m.in. blisko 20 aranżacji składających się z różnych elementów ogrodzeniowych, pawilon do obsługi klientów oraz magazyn.

- W naszym nowym punkcie sprzedaży można zobaczyć na żywo każdy z modeli Nowoczesnych Ogrodzeń Frontowych, które posiadamy w ofercie – mówi Magdalena Duzinkiewicz, specjalistka Plast-Met Wrocław Systemy Ogrodzeniowe.  – Ekspozycje zostały zaaranżowane w taki sposób, aby jak najlepiej pokazać jak poszczególne wzory prezentują się w ogrodowym otoczeniu. Co więcej, nie tylko na własne oczy zobaczymy wszystkie elementy w różnym wykończeniu i kolorystyce, ale również będziemy mieli możliwość przetestowania obsługi automatyki bramowej, domofonów oraz zdalnego sterowania lampami LED.

Możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem jest nie do przecenienia, tym bardziej jeśli można przekonać się jak wygląda w rzeczywistym rozmiarze i w naturalnej przestrzeni. Co więcej daje to szansę na upewnienie się, że rzeczywiście mamy do czynienia z ogrodzeniem wysokiej jakości, wykonanym z najlepszych materiałów i dbałością o detale.

- Z naszego doświadczenia wynika, że inwestorzy po obejrzeniu elementów systemu i konsultacji z ekspertem często decydują się na inny model niż początkowo planowali – podkreśla Małgorzata Podemska, menadżer ds. rozwoju rynku w firmie Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe. – Dzieje się tak, ponieważ niektórych aspektów nie brali wcześniej pod uwagę lub zupełnie inaczej wyobrażali sobie dane przęsło czy bramę. Zależy nam, aby nasi klienci byli naprawdę zadowoleni z efektu finalnego, ponieważ ogrodzenie zostanie z nimi na lata. Z tego względu umożliwiliśmy im przyjrzenie się z bliska każdemu z rozwiązań jeszcze przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Kolejny krok w rozwoju trzebnickiej firmy

Punkt sprzedaży zlokalizowany jest na ul. Granicznej w pobliżu lotniska. Łatwo więc do niego dojechać także inwestorom spoza Wrocławia.

- Ogród wystawowy stworzyliśmy z myślą przede wszystkim o wsparciu indywidualnych klientów, którzy stają przed zadaniem ogrodzenia swojej posesji – wyjaśnia Magdalena Duzinkiewicz. – Jesteśmy jednak otwarci również na współpracę z wykonawcami, deweloperami i projektantami, których serdecznie do nas zapraszamy. 

Trzebnicka firma Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe stale się rozwija, zajmując pozycję jednego z czołowych producentów nowoczesnych rozwiązań ogrodzeniowych w Polsce. W swojej ofercie, oprócz kompletnych systemów ogrodzeniowych, posiada także elementy takie jak oświetlenie LED oraz moduł Centerbox. Wrocławska placówka to już czwarty własny punkt sprzedaży firmy Plast-Met na terenie naszego kraju. Dołączył on do oddziałów zlokalizowanych na Pomorzu, Śląsku i w Centralnej Polsce. Sprzedażą produktów Plast-Met zajmują się również punkty partnerskie na terenie całej Polski.

 - Od firmy rodzinnej, funkcjonującej w skromnych warunkach ewoluowaliśmy do przedsiębiorstwa, w którym zatrudnionych jest ponad 200 osób – podsumowuje prezes Marian Przybylski. – Powstanie kolejnego punktu jest wynikiem realizacji  strategii rozwoju, która wzmacnia strukturę wewnętrzną. Nie byłoby to możliwe bez doświadczenia i zaangażowania pracowników, którzy odgrywają kluczową rolę w tym procesie. Zawsze podkreślam, że to właśnie ludzie są największą wartością naszej firmy. To oni tworzą idee, odpowiadają za wizerunek i osiągnięcia marki. Tak było również w przypadku wrocławskiego punktu sprzedaży.


Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe z siedzibą w Trzebnicy to jeden z czołowych producentów nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji takich wyrobów jak: nowoczesne ogrodzenia frontowe, modułowe ogrodzenia frontowe, lampy LED, Centerbox, panele ogrodzeniowe, siatki ogrodzeniowe, słupki, akcesoria oraz bramy i furtki. Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe istnieje na rynku od 1988 r. i jest firmą ze 100% polskim kapitałem.

www.plast-met.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
2024-07-31 | 01:00

Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use

Centrum handlowe Port Łódź należące do Ingka Centres, to nowoczesna przestrzeń z licznymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają ograniczenie negatywnego wpływu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.