Nowy park Panattoni na zachodzie Łodzi - 60 000 m kw. Panattoni Park Łódź West
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zrealizuje w Łodzi magazyn centralny artykułów szkolnych i przedszkolnych. Ich dystrybutor zajmie 11 200 m kw. w nowo realizowanym Panattoni Park Łódź West. Obiekt powstanie w Konstantynowie Łódzkim, w pobliżu dwóch dróg ekspresowych oraz 8 km od międzynarodowego lotniska i jest pierwszą inwestycją dewelopera w zachodniej części okolic Łodzi.
Deweloper rozpoczyna realizację swojego pierwszego parku na zachodzie Łodzi - Panattoni Park Łódź West o planowej powierzchni 60 000 m kw. w ramach jednego budynku. W pierwszej fazie oddane zostanie 23 700 m kw., z czego blisko 11 200 zajmie firma działająca w branży artykułów szkolnych i biurowych. Przedsiębiorstwo skorzysta z 10 300 m kw. magazynu oraz 886 m kw. biur, tworząc magazyn centralny na Polskę. Składowane oraz dystrybuowane będą w nim artykuły szkolne i przedszkolne. Ich dystrybucja rozpocznie się na przełomie III i IV kwartału, kiedy deweloper ukończy pierwszą fazę Panattoni Park Łódź West.
Kamil Kwiatkowski Senior Leasing Manager z Panattoni komentuje: – „Stawiając od początku działalności na regularny rozwój naszego łódzkiego portfolio, jesteśmy świadomi strategicznego położenia regionu dla dystrybucji krajowej i międzynarodowej. Poprzez zlokalizowanie swojego centralnego magazynu właśnie tutaj, najemca zapewnia sobie doskonały dostęp do rozwiniętej infrastruktury oraz nowoczesnej powierzchni magazynowej”.
Panattoni Park Łódź West to jeden budynek klasy A, o docelowej powierzchni 60 000 m kw. W sąsiedztwie centrum dystrybucyjnego znajduje się budowana Zachodnia Obwodnica Łodzi, która połączy drogę ekspresową S8 – biegnącą z Dolnego Śląska do Białegostoku – oraz autostradę A2, łączącą Łódź z Warszawą, Poznaniem i Berlinem. Ponadto park położony jest niecałe 10 km od centrum stolicy regionu oraz zaledwie 8 km od międzynarodowego lotniska Reymonta. Panattoni Park Łódź West jest realizowany zgodnie z certyfikacją BREEAM na poziomie Very Good, a zastosowana w nim nowoczesna elewacja, zostanie wykonana według koncepcji Go Earthwise with Panattoni, zapewniając m.in. zwiększony dostęp światła dziennego.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.