Komunikaty PR

Nowy plac miejski na Białołęce – konkurs na rzeźbę

2024-06-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Ruszył konkurs dla studentów kierunków artystycznych uczelni wyższych w Warszawie na projekt formy przestrzennej do Ogrodu Łopianowa, czyli na nowy plac miejski w Warszawie. Zwycięska praca ozdobi skwer, a autorzy trzech najlepszych projektów dostaną nagrodę pieniężną.

Nowy skwer powstaje u zbiegu ulic Łopianowej i Morelowej na warszawskiej Białołęce. Ma być zielony, wręcz leśny – zaplanowano różnorodną zieleń, liczne młode drzewa i ścieżki, do tego rośliny ozdobne, enklawy dla ptaków i owadów zapylających, a także drewniane detale pasujące do okolicy. Nie zabraknie elementów wypoczynkowych i rekreacyjnych o naturalnej formie.

Za powstający plac odpowiada francuski deweloper Bouygues Immobilier Polska, obecny w tej okolicy ze swoimi inwestycjami. – Sztuka to jeden z tych elementów, które chętnie wprowadzamy do naszych projektów. Tym razem stawiamy na sztukę stworzoną przez warszawskich młodych artystów. Liczymy, że studenci wykażą się kreatywnością i nadeślą nam wspaniałe projekty. Niech dodatkową zachętą będzie fakt, że rzeźba, która wygra konkurs, ozdobi centralną część skweru – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy stworzyć projekt formy przestrzennej wpisującej się w koncepcję powstającego Ogrodu Łopianowa. Praca powinna nawiązywać do hasła przewodniego „Zieleń i forma” i może być wykonana samodzielnie lub w zespole dwuosobowym. Co ważne, liczy się nie tylko wymiar artystyczny i nawiązania do natury i roślinności, ale także aspekt praktyczny – rzeźba może służyć np. jako ławka. Nie może mieć więcej niż 1,5 m x 1,5 m w podstawie i 2,5 m wysokości, a na jej realizację powinien wystarczyć budżet wynoszący 120 tys. zł.

Propozycje konkursowe należy nadsyłać do 28 czerwca. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 30 sierpnia. Szczegółowe wymagania i wytyczne są dostępne w regulaminie konkursu na stronie internetowej organizatora: https://www.bi-polska.pl/poznaj-nas/aktualnosci/konkurs-zielen-i-forma. Autorzy trzech najlepszych projektów otrzymają nagrody pieniężne ufundowane przez Bouygues Immobilier Polska. Pierwsze miejsce to nagroda w wysokości 12 tysięcy złotych, drugie i trzecie to kolejno 7 i 3 tysiące złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.