Nowy polski producent wyposażenia łazienkowego
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
AquaStone to firma z sektora B2B. Specjalizuje się w produkcji wanien, umywalek i brodzików z kamiennego kompozytu AQUASTONE®. Wspiera również swoich partnerów we wprowadzaniu na rynek ich własnych marek.
Kompleksowa usługa
AquaStone to jedyna polska firma, oferująca tak szeroki wachlarz usług dla kontrahentów z sektora łazienkowego. Obejmuje on nie tylko produkcję i dostawę urządzeń sanitarnych według ustalonej specyfikacji. Partnerzy otrzymują również możliwość skorzystania z wiedzy i umiejętności zespołu projektowego AquaStone, w celu stworzenia niepowtarzalnych wzorów, które w następnym etapie będą wdrażane do produkcji. Na tym jednak nie koniec. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku AquaStone dostarcza także usługę wsparcia marketingowego we wprowadzeniu nowej marki na rynek.
– W dobie rosnącej konkurencji, posiadanie własnej, silnej marki to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów i przewagi rynkowej. Dysponujemy dopasowanymi narzędziami, wiedzą i doświadczeniem jak skutecznie przeprowadzić cały proces – mówi dr inż. Witold Kasperkowiak, właściciel AquaStone. W ramach unikalnej usługi, specjaliści firmy pomagają we wdrażaniu skutecznego planu sprzedażowego nowych produktów i szkoleniu handlowców. Klienci AquaStone mogą liczyć także na obsługę posprzedażową.
Materiał i jego możliwości
Firma AquaStone stawia na szeroko rozumianą jakość. Jej bazą jest udoskonalony przez technologów firmy materiał AQUASTONE®. Ten kamienny kompozyt składa się z komponentów pochodzenia europejskiego (75% stanowi rozdrobniony dolomit, a 25% to żywica poliestrowa). Know-how firmy stanowi opracowana technologia projektowania i wytwarzania skomplikowanych form. Składnik hydrofobowy pozwala uzyskać gładszą powierzchnię produktów, co ułatwia utrzymanie ich w czystości i pięknym wyglądzie przez wiele lat. Co więcej, urządzenia sanitarne mogą powstawać w wybranym kolorze z palety NCS, w tym o różnych kolorach wewnątrz i na zewnątrz. Tak szerokie spectrum możliwości znajduje zainteresowanie najbardziej wymagających kontrahentów poszukujących zaawansowanych wzorniczo i jakościowo produktów w kraju i zagranicą. Rozwijający się zakład produkcyjny firmy w Wielkopolsce dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym. Tu powstają wanny, umywalki i brodziki. Są trwałe, bezpieczne i higieniczne, co potwierdzają uzyskane przez materiał certyfikaty, atesty i nagrody. AquaStone gwarantuje profesjonalną obsługę, terminowość dostaw, nieskomplikowaną i szybką logistykę. Doceniło to już wielu klientów uniezależniających się dzięki firmie od zakupów i transportów dalekowschodnich. www.aquastone.eu

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.