Komunikaty PR

Nowy Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce

2020-08-06  |  15:20
Biuro prasowe

Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy Prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od ponad 30 lat, w tym przez około 15 lat na polskim rynku. W czasie swojej kariery w Grupie odpowiadał m.in. za wypracowywane obroty oraz rozwój sieci.

Thierry Klupczynski z branżą handlową związany jest od kilkudziesięciu lat. W przeszłości pełnił różne funkcje kierownicze – był m.in. Szefem zakupów w kategorii „Świeże” we Francji czy Szefem zakupów sieci Intermarché i Spar, które wówczas na rynku niemieckim działały w ramach Grupy Muszkieterów. Ostatnie 15 lat poświęcił rozwojowi szyldu Intermarché na rynku polskim. W strukturach Grupy w Polsce pełnił takie funkcje jak: Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów czy członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Dodatkowo od 2010 roku z powodzeniem prowadzi sklep sieci w Gdańsku

Wśród znaczących osiągnięć nowego Prezesa można wymienić między innymi centralizację zakupów sieci we Francji, tj. zorganizowanie jednego centrum zakupowego dla wszystkich sklepów Intermarché w kraju; zakup oraz integrację z działalnością Grupy dwóch zakładów wędliniarskich, a także wprowadzenie do oferty Intermarché kilku marek własnych, takich jak Paturages, Monique Ranou czy Onno.

– Zacząłem pracę w Grupie Muszkieterów jako pracownik magazynu we Francji, dlatego z pełną świadomością mogę powiedzieć, że Grupa Muszkieterów daje prawdziwą możliwość rozwoju zawodowego. Obecnie łączę funkcję Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché z zarządzaniem supermarketem, którego jestem właścicielem mówi Thierry Klupczynski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, właściciel sklepu Intermarché w Gdańsku i dodaje – Wierzę, że szeroka i praktyczna wiedza o handlu, którą nabyłem przez lata pracy, najpierw we Francji, Niemczech, a potem w Polsce, pozwoli, mi wspólnie z zespołem, poszukiwać kolejnych możliwości i dalej rozwijać Intermarché jako jedną z kluczowych sieci handlowych na polskim rynku.

Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu Grupy Muszkieterów kluczowe stanowiska w strukturze firmy są zarezerwowane dla właścicieli supermarketów i to właśnie oni podejmują decyzje o strategicznych kierunkach rozwoju szyldów i całej Grupy. Ponadto jako przedsiębiorcy podejmują niezależne decyzje dotyczące funkcjonowania ich supermarketów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.