Komunikaty PR

Nowy program zdrowotny HealthGuard dostępny na platformie WorkSmile

2024-01-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Worksmile, jedna z wiodących platform do zarządzania benefitami pracowniczymi, wprowadziła do swojej oferty innowacyjny program zdrowotny HealthGuard. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a zapobieganiu chorobom. Program obejmuje m. in. profilaktykę onkologiczną opartą o odpowiedzialną suplementację wspieraną przez dietetyka klinicznego. 

 

Pakiety medyczne już od dawna są normą wśród firm, które oferują benefity swoim pracownikom. Składają się na nie coraz bardziej wyszukane świadczenia zdrowotne, ale wszystkie służą diagnozowaniu i leczeniu chorób. Wyjątkiem jest program zdrowotny HealthGuard, który od niedawna znalazł się w ofercie platformy Worksmile. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a na zapobieganiu chorobom.

HealthGuard. Innowacyjna profilaktyka nowotworowa

HealthGuard to innowacyjny projekt oferujący profilaktykę zdrowotną, opartą o starannie wyselekcjonowane i bezpieczne suplementy od polskich producentów. Są one rekomendowane przez zespół ekspertów medycznych, w tym dietetyk kliniczną Martą Wcześniak, CTO spółki HEALTHGUARD BY CANCERFREE. HealthGuard to też pierwszy w Polsce projekt, poświęcony nie tylko szeroko rozumianej profilaktyce zdrowotnej, ale też zapobieganiu chorobom onkologicznym.

Z danych Krajowego Rejestru Nowotworowego wynika, że każdego roku diagnozuje się je u około 170 tys. Polaków, a około 100 tys. umiera z ich powodu. Do głównych przyczyn zgonów zarówno mężczyzn, jak i kobiet zalicza się: rak płuc (21 proc.), rak piersi (15 proc.), rak jelita grubego (11 proc.) oraz rak prostaty (10 proc.). Polska ma jeden z największych wskaźników umieralności z powodu chorób nowotworowych wśród krajów OECD.

HealthGuard. Bezpieczna suplementacja pod okiem eksperta

- W HealthGuard nie tylko oferujemy najlepsze produkty wspierające profilaktykę zdrowotną, w tym onkologiczną, ale też realizujemy misję, by edukacją oraz sprawdzonymi suplementami zmieniać te statystyki na lepsze – przekonuje Amanda Postolska. CEO HEALTHGUARD BY CANCERFREE podkreśla, że choć Polacy często korzystają z suplementacji, to nie zawsze właściwie je dawkują i łączą. Często również ulegają „modzie” na polecane przez influencerów produkty, które trudno zweryfikować pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa. 

 

- Profilaktyka zdrowotna (w tym suplementacja)  to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego w naszej sklepie znajdują się produkty zweryfikowane przez powołaną Radę Naukową, złożoną z najlepszych polskich producentów – dodaje Postolska. W ramach dostępnych usług HealthGuard oferuje wsparcie dietetyka oraz spersonalizowany dobór suplementów opartych na wysoko przyswajalnych składnikach, które nie obciążają wątroby i przewodu pokarmowego.

Worksmile oferuje HealthGuard. Korzyści dla pracodawców i pracowników

Innowacyjność i potencjał HealthGuard dostrzegła platforma Worksmile, która wprowadziła go do swojej oferty benefitów. Poprzez promowanie profilaktyki zdrowotnej, firmy mogą nie tylko zmniejszyć absencje związane z chorobami i poprawić motywację pracowników, ale też zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy dbającego o swój personel.

 

- Dbanie o zdrowie pracowników to inwestycja w długoterminową efektywność zespołu. Cieszymy się, że możemy być pierwszą w Polsce platformą, która udostępni pracodawcom benefit, który prezentuje rewolucyjne podejście w tym zakresie – mówi Partnerships Manager z Worksmile Ewa Godlewska.

 

Worksmile to jedna platforma do firmowej komunikacji oraz zarządzania benefitami i nieobecnościami pracowników. Posiada nowoczesny i intuicyjny system kafeteryjny, pozwalając pracownikom wybierać spośród szerokiej gamy benefitów takich jak opieka zdrowotna, kultura i rekreacja, edukacja oraz inne. Worksmile dąży do tworzenia zrównoważonych środowisk pracy, w których dobrostan pracowników jest priorytetem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.