Komunikaty PR

NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU

2020-10-16  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania Butelka ( 0.22 MB )

NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU!

Nowy refill YOPE to nowoczesne rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród mieszkańców Warszawy. Dzięki wygodnemu automatowi do napełniania SWAPP klienci stołecznego Carrefour BIO mogą w prosty sposób ograniczyć ilość zużywanego plastiku i zredukować tym samym ilość odpadów, wyrzucanych do środowiska.

Teraz kolej na następny krok! We wrocławskim Carrefour BIO, mieszczącym się w Parku Magnolia - największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku - stanął właśnie drugi refillomat YOPE, wypełniony naturalnymi kosmetykami. Wśród nich zarówno te najchętniej kupowane, jak i nowości. Teraz podczas codziennych zakupów można uzupełnić takie produkty jak: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane oraz Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.


"Jesteśmy dumni, że proekologiczny koncept refilli YOPE rozwija się i staje się dostępny dla szerszego grona klientów. To dla nas, dla środowiska i dla planety bardzo ważne, aby takie rozwiązania były coraz bardziej popularne, bo dzięki nim możemy realnie zadbać o zmniejszenie ilości zużywanego plastiku. Im więcej takich automatów pojawi się w sklepach, tym mniej zużytych opakowań trafi do kosza. To prosty mechanizm, ale dzięki niemu oszczędność czasu, pieniędzy i ochrona przyrody staje się możliwa bez wysiłku - podczas codziennych zakupów"- przypomina Karolina Kuklińska - Kosowicz, współwłaścicielka YOPE

 

200 SZKLANYCH BUTELEK W PREZENCIE OD YOPE!

Na pierwszych 200 klientów, którzy skorzystają z możliwości ponownego uzupełnienia swoich opakowań we wrocławskim Carrefour BIO, czeka niespodzianka od YOPE - szklana butelka z pompką do wielokrotnego użytku! Wystarczy już tylko napełnić ją ulubionym produktem YOPE, zbliżeniowo zapłacić kartą i gotowe!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.