Nowy salon w Galerii Klif w Gdyni – sklep Aclari już otwarty
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Kolejny najemca dołączył do Galerii Klif - odwiedzający Galerię mogą teraz zrobić zakupy w salonie Aclari Diamonds. Marka przeniosła swój salon z Sopotu do Galerii Klif w Gdyni. Jest to jedyny sklep Alcari Diamonds w Trójmieście.
Aclari Diamonds marka zajmująca się produkcją i sprzedażą wyłącznie złotej biżuterii z brylantami. Markę wyróżniają między innymi lekka i bajkowa forma prezentacji złota i brylantów oraz najbardziej korzystne na rynku warunki zakupu. Korzyści, jakie marka oferuje swoim klientom to: wysoka jakość ręcznie wykonywanej biżuterii, diamenty certyfikowane przez eksperta Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI, 100 dni na bezpłatny zwrot, bezpłatna bezterminowa korekta rozmiaru pierścionka.
-
Aclari Diamonds to kolejna marka, która powiększyła naszą bogatą ofertę biżuteryjną – mówi Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif. – Myślę, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni, tym bardziej, że firma oferuje możliwość indywidualnego doboru dowolnych parametrów brylantu.
Biżuteria Aclari Diamonds produkowana jest ręcznie, w Polsce, przez złotników z ponad 30-letnim doświadczeniem, którzy swoją pracę wykonują z największą dbałością o detale i prawdziwą pasją.
Każdy diament w ofercie indywidualnej przypisany jest do konkretnego certyfikatu międzynarodowego instytutu gemmologicznego, dostępnego pod linkiem w tabeli konfiguratora. Diamenty, które są zakuwane w pierścionkach Aclari sprowadzane są wyłącznie z krajów nieobjętych konfliktami.
Ofertę biżuteryjną Galerii Klif, oprócz salonu Aclari, tworzą również marki: Apart Exclusive, TOUS, N. Nagel, W.KRUK, Noble Place, YES. Salon Aclari zlokalizowany jest na parterze Galerii, tuż obok supermarketu spożywczego Eurospar oraz salonu Max Mara.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.