Nowy salon w Galerii Klif w Gdyni – sklep Aclari już otwarty
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Kolejny najemca dołączył do Galerii Klif - odwiedzający Galerię mogą teraz zrobić zakupy w salonie Aclari Diamonds. Marka przeniosła swój salon z Sopotu do Galerii Klif w Gdyni. Jest to jedyny sklep Alcari Diamonds w Trójmieście.
Aclari Diamonds marka zajmująca się produkcją i sprzedażą wyłącznie złotej biżuterii z brylantami. Markę wyróżniają między innymi lekka i bajkowa forma prezentacji złota i brylantów oraz najbardziej korzystne na rynku warunki zakupu. Korzyści, jakie marka oferuje swoim klientom to: wysoka jakość ręcznie wykonywanej biżuterii, diamenty certyfikowane przez eksperta Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI, 100 dni na bezpłatny zwrot, bezpłatna bezterminowa korekta rozmiaru pierścionka.
-
Aclari Diamonds to kolejna marka, która powiększyła naszą bogatą ofertę biżuteryjną – mówi Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif. – Myślę, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni, tym bardziej, że firma oferuje możliwość indywidualnego doboru dowolnych parametrów brylantu.
Biżuteria Aclari Diamonds produkowana jest ręcznie, w Polsce, przez złotników z ponad 30-letnim doświadczeniem, którzy swoją pracę wykonują z największą dbałością o detale i prawdziwą pasją.
Każdy diament w ofercie indywidualnej przypisany jest do konkretnego certyfikatu międzynarodowego instytutu gemmologicznego, dostępnego pod linkiem w tabeli konfiguratora. Diamenty, które są zakuwane w pierścionkach Aclari sprowadzane są wyłącznie z krajów nieobjętych konfliktami.
Ofertę biżuteryjną Galerii Klif, oprócz salonu Aclari, tworzą również marki: Apart Exclusive, TOUS, N. Nagel, W.KRUK, Noble Place, YES. Salon Aclari zlokalizowany jest na parterze Galerii, tuż obok supermarketu spożywczego Eurospar oraz salonu Max Mara.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności
Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.