Komunikaty PR

Nowy salon w Galerii Klif w Gdyni – sklep Aclari już otwarty

2020-06-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Kolejny najemca dołączył do Galerii Klif - odwiedzający Galerię mogą teraz zrobić zakupy w salonie Aclari Diamonds. Marka przeniosła swój salon z Sopotu do Galerii Klif w Gdyni. Jest to jedyny sklep Alcari Diamonds w Trójmieście.

Aclari Diamonds marka zajmująca się produkcją i sprzedażą wyłącznie złotej biżuterii z brylantami. Markę wyróżniają między innymi lekka i bajkowa forma prezentacji złota i brylantów oraz najbardziej korzystne na rynku warunki zakupu. Korzyści, jakie marka oferuje swoim klientom to: wysoka jakość ręcznie wykonywanej biżuterii, diamenty certyfikowane przez eksperta Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI, 100 dni na bezpłatny zwrot, bezpłatna bezterminowa korekta rozmiaru pierścionka. 

  • Aclari Diamonds to kolejna marka, która powiększyła naszą bogatą ofertę biżuteryjną – mówi Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif. – Myślę, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni, tym bardziej, że firma oferuje możliwość indywidualnego doboru dowolnych parametrów brylantu. 

Biżuteria Aclari Diamonds produkowana jest ręcznie, w Polsce, przez złotników z ponad 30-letnim doświadczeniem, którzy swoją pracę wykonują z największą dbałością o detale i prawdziwą pasją. 

Każdy diament w ofercie indywidualnej przypisany jest do konkretnego certyfikatu międzynarodowego instytutu gemmologicznego, dostępnego pod linkiem w tabeli konfiguratora. Diamenty, które są zakuwane w pierścionkach Aclari sprowadzane są wyłącznie z krajów nieobjętych konfliktami.

Ofertę biżuteryjną Galerii Klif, oprócz salonu Aclari, tworzą również marki: Apart Exclusive, TOUS, N. Nagel, W.KRUK, Noble Place, YES. Salon Aclari zlokalizowany jest na parterze Galerii, tuż obok supermarketu spożywczego Eurospar oraz salonu Max Mara.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.