Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café
Żabka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Sieć nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabka Café. Produkt dostępny jest w limitowanej serii w 146 sklepach sieci w kraju.
– Hot dog jest naszym sztandarowym produktem w ofercie Żabka Café, którego sprzedajemy w milionach sztuk. Tylko 1 września br., w dniu rozpoczęcia roku szkolnego, sprzedaliśmy ponad ćwierć miliona hot dogów. W tym roku zaproponowaliśmy naszą kultową przekąskę w wersji bez mięsa, natomiast teraz, jako pierwsi na rynku, proponujemy klientom innowacyjną, bezmięsną wersję hot doga, z parówką serową. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy ser dog również podbije podniebienia naszych klientów – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Wyjątkowy smak ser doga to efekt unikalnej kompozycji trzech serów: maasdamera, cheddara oraz sera podpuszczkowego dojrzewającego, z których produkowana jest parówka. Nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem wybranego sosu dostępnego w ofercie Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany, tak aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze, oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”, a także aby były serwowane innymi szczypcami niż tymi do mięsnych parówek.
Produkt dostępny będzie w asortymencie Żabka Café do 30 listopada br. w ramach limitowanej serii. Można go nabyć w 146 sklepach sieci m.in. w Warszawie, w Poznaniu, w Kołobrzegu, we Wrocławiu czy w Katowicach.
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozwija ofertę ciepłych przekąsek w Żabka Café. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, dostępne są też cieszące się coraz większą popularnością cheeseburgery, a także panini czy tosty. W jej asortymencie znajdują się także świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w ekologicznych kubkach.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.