Komunikaty PR

NOWY SINGIEL WSCHODZĄCEJ GWIAZDY POLSKIEJ SCENY MUZYCZNEJ - LiMaVii

2022-12-13  |  13:00
Biuro prasowe

Już 19 grudnia br. swoją premierę będzie miał pierwszy singiel artystki pod pseudonimem LiMaVii. Miłość wyrażana w muzyce potrafi wywołać wiele emocji i pobudzać najbardziej skryte zmysły. W połączeniu z przepiękną linią melodyczną, magicznym klimatem i pełną zadumy historią tworzy niekiedy dzieło sztuki. To właśnie miłość jest tematem nowego singla wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej.

Otóż mowa o artystce Lidii Pozanskiej. Lidia jest związana z muzyką od 10 lat, gdzie kształci się w kierunku wokalnym i zaraża swoją pasją coraz to szersze otoczenie. LiMaVii jest autorką wielu tekstów i współkompozytorką licznych utworów. Od najmłodszych lat darzy branżę muzyczną niezwykłą sympatią i marzy by podzielić się swoją pasją i talentem z szerszym gronem osób. Zawodowo Lidia Pozanska prowadzi szkołę języka angielskiego i to właśnie w tym języku zaprezentuje nam swój pierwszy debiutujący singiel No time to wait.

My mission is to touch your soul with my feminine divine. Can you see what is not seen? Just close your eyes and feel. To słowa samej artystki LiMaVii, jednoznacznie wskazują na kobiecy i romantyczny klimat twórczości. Po wielu latach marzeń i wizji swojej kariery muzycznej Lidia postanowiła wydać swój pierwszy singiel. Utwór opowiada historię zagranicznej miłości z tajemniczym mężczyzną. Podkreśla przy tym, że miłość potrzebuje czasu, odważnych i zarazem racjonalnych decyzji, a co najważniejsze pielęgnacji języka miłości, jeśli chcemy zobaczyć słynny happy end.

- Postanowiłam stworzyć dwa teledyski do pierwszego singla. Jeden z nich będzie miał magiczną odsłonę nawiązującą w pewnym sensie do Alicji w krainie czarów, gdyż ukazuje wędrówkę między dwoma światami. W teledysku ukazuję podróż w aspekcie fizycznym i na płaszczyźnie duchowej. Pragnę podkreślić, że prawdziwa miłość nie zna granic. Dla prawdziwej miłości odległość nie ma znaczenia. Każdy marzy o pięknej miłości jak w bajce, która zakończy się happy endem i mam nadzieję, że moja wizja spodoba się odbiorcom – mówi Lidia Pozanska.

Ten magiczny klimat będzie można usłyszeć i jednocześnie zobaczyć w teledysku już 19 grudnia 2022r. Singiel jako zapowiedź całego albumu jest niesłychanie intrygujący i daje nadzieję na więcej. LiMaVii, czyli Lidia Pozanska, jako wschodząca gwiazda chętnie zarazi swoim urokliwym klimatem niejednego marzyciela i miłośnika romantycznej muzyki.

Piosenka No time to wait wraz z teledyskiem swoją premierę będzie miała już 19 grudnia br. na kanale na YouTube artystki i platformach streamingowych, które można znaleźć pod linkiem: https://ffm.to/limavii_notimetowait

 

LiMaVii – Lidia Pozanska, polska artystka muzyczna, a także właścicielka szkoły języka angielskiego w Trójmieście.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.