Komunikaty PR

Nowy sos bazyliowy – Fanex poszerza ofertę produktów bez konserwantów

2022-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy – taki właśnie jest nowy sos bez konserwantów od polskiego producenta Fanex. Dzięki wyrazistemu smakowi, delikatnej konsystencji oraz pięknemu jasno-zielonemu kolorowi, będzie idealnym dodatkiem zarówno do przekąsek, sałatek, grillowanych mięs i warzyw oraz dań typu fast-food.

Nowy Sos Bazyliowy, to kolejny produkt bez konserwantów marki Fanex – lidera w produkcji sosów dla gastronomii. Polski producent od dłuższego czasu systematycznie poszerza swoją ofertę spod znaku Clean Label. Nowa kompozycja – tak, jak i inne sosy z tzw. czystą etykietą - nie zawiera m.in. żadnych wzmacniaczy smaku, glutenu, gumy guar i ksantanowej, czy też skrobi modyfikowanej.

- Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład produktów spożywczych, często wybierając te bardziej naturalne. Fanex reaguje na zmieniające się nawyki klientów, wprowadzając coraz więcej wyrobów z czystą etykietą przy zachowaniu wyjątkowego i dobrego smaku. M.in. właśnie dlatego nasza marka jest jedną z najbardziej popularnych w branży gastronomicznej – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów.

Sos Bazyliowy bez konserwantów to receptura oparta o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupów online. Dostępny jest w butelce 950g.

Nowa kompozycja z pewnością odnajdzie się w każdej kuchni –  bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy smak, wzbogaci swoją obecnością niejedno danie. Jego delikatna, lecz zwarta konsystencja oraz lśniąca powierzchnia z widocznymi przyprawami, pozwolą na wykorzystanie produktu nawet do dekorowania niewielkich kanapek, czy też wielu przystawek na zimno i ciepło.

- Zastosowanie bazyliowego sosu Fanex w kuchni jest przeogromne i ograniczyć je może jedynie nasza kulinarna wyobraźnia. To doskonały dodatek do kanapek, zarówno tych serwowanych na zimno, jak i na ciepło, różnego rodzaju zapiekanek, pizzy, mięs, ryb, czy też warzyw z grilla. Sos będzie również niezastąpionym składnikiem w przygotowaniu sałatek, np. makaronowej sałatki z pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii. Szybkie i proste przekąski takie, jak chociażby grissini z suszoną szynką, bruschetta z pomidorami, frytki lub nachos’y zanurzone w bazyliowym sosie, z pewnością będą smakować jeszcze lepiej z naszym nowym sosem – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.