„Nowy” Styropol wprowadza na rynek pierwsze produkty

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze
produkty pod własną marką. Mimo spowolnienia w sektorze budownictwa firma nie
zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój.
Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie,
większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak
decydując się na przywrócenie do życia, w kwietniu tego roku, dobrze znanej marki
Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy – podkreśla
Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.
Nie zwalniamy tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz
wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie
docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć
z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie – dodaje prezes
Przybyszewski.
Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez
wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych
w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która
reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu
laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa
wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.
Produkty Styropolu receptą na kryzys w energetyce?
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych
zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg,
fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie
dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.
- Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
- Styropol EPS S 040 Fasada
- Styropol EPS S 033 Styrgraf
- Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
- Styropol EPS S Baza Fasada
- Styropol EPS S 031 Styrgraf
Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031
Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu
przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych
budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu
współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej
izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości –
podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.
Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością
mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów
potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium, które dysponuje
najwyższej klasy urządzeniami laboratoryjnymi. Każda partia płyt styropianowych jest
regularnie badana, dlatego odbiorcy materiałów firmy mogą być pewni, że w ich ręce trafia
produkt najwyższej jakości. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol
znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla
zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.
Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo
wysokim poziomie. Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów
dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich
produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę
aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych.
Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie
wybierane przez polskich klientów - podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.