NZXT ogłasza pierwszą, strategiczną inwestycję realizowaną we współpracy z Franc

NZXT, firma działająca na rynku sprzętu i usług dla graczy, ogłosiła pozyskanie strategicznej inwestycji o wartości blisko 100 milionów dolarów. Będzie ona realizowana we współpracy z Francisco Partners, globalną firmą inwestycyjną, specjalizującą się w partnerstwach z firmami technologicznymi.
Jak podkreśla NZXT, nowa inwestycja umożliwi na dalszą ekspansję i rozwój produktów. Ma ona pozwolić również na zatrudnienie większej liczby utalentowanych ekspertów, poszerzenie oferty o nowe kategorie sprzętu, a także na uruchomienie bezpośrednich kanałów sprzedaży na nowych rynkach globalnych, dalsze inwestycje w społeczność oraz skupienie się na budowaniu marki NZXT.
Oprócz Francisco Partners, strategicznymi inwestorami NZXT są czołowi liderzy i przedsiębiorcy z wielu branż, co odzwierciedla fakt, że gry PC łączą wiele różnych światów. Do tej grupy inwestorów należą m.in.:
● Kevin Lin - współzałożyciel serwisu Twitch;
● Vanessa Dew - współzałożycielka i CSO Health-Ade Kombucha;
● Patrick Lee - współzałożyciel Rotten Tomatoes;
● James Lin - współzałożyciel CrunchyRoll;
● Eddie Hartman - współzałożyciel LegalZoom;
● James Park - współzałożyciel i CEO firmy Fitbit;
● Kevin Ma - założyciel Hypebeast
● Michael Chen - współzałożyciel i prezes Pokeworks.
CEO NZXT, Johnny Hou, tak opisuje najnowsze posunięcie prowadzonej przez siebie firmy:
“Zawsze byliśmy skoncentrowani na naszej społeczności i zaspokajaniu jej potrzeb. W miarę rozwoju branży i otaczającego nas świata zdaliśmy sobie sprawę, że nadszedł czas aby sięgnąć po strategiczne wskazówki i zainwestować głębiej we wszystko to, o co prosiła nasza społeczność. Dotychczasowe osiągnięcia i doświadczenie Francisco Partners w pomaganiu firmom technologicznym we wznoszeniu się na kolejny poziom sprawiły, że są oni dla nas idealnym partnerem. Cieszymy się, że będziemy blisko współpracować z ich zespołem, gdyż nie tylko rozumieją wyzwania, przed którymi stoimy i jakie są nasze priorytety, ale, co najważniejsze, są tak samo zaangażowani w naszą społeczność jak my.”
W ramach opisywanej inwestycji, Hou, dotychczasowy CEO NZXT, pozostanie większościowym udziałowcem i zachowa kontrolę nad firmą i jej funkcjonowaniem. Do rady nadzorczej dołączy natomiast Alan Ni z Francisco Partners, który tak komentuje całą sytuację:
“Pod wizjonerskim przywództwem Johnny'ego, firma NZXT stała się liderem i innowatorem w branży gier komputerowych, oferując produkty, które mają na celu uczynienie gier komputerowych bardziej osiągalnymi i dostępnymi dla wszystkich w społeczności graczy. Jako, że NZXT wchodzi w kolejną fazę rozwoju, jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Johnnym i całym zespołem, aby pomóc im rozwinąć działalność i poszerzyć ofertę o nowe produkty, które zaspokoją potrzeby graczy na całym świecie.”
NZXT w dalszym ciągu będzie skupiać się na tworzeniu bezproblemowych doświadczeń dla graczy PC z produktami, które obejmują najwyższej jakości obudowy PC, coolery, wentylatory i akcesoria, w tym ostatnio wydany mikrofon NZXT Capsule. Firma będzie nadal oferować entuzjastom gier PC możliwość zakupu zestawów dostosowanych do indywidualnych potrzeb lub wstępnie zbudowanych systemów, w tym NZXT BLD Kit dla początkujących konstruktorów PC. Zestaw NZXT BLD Kit zawiera wszystkie komponenty, narzędzia i wskazówki niezbędne dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z grami PC i szukają praktycznego doświadczenia. Dzięki zestawowi NZXT BLD Kit oraz rosnącej ofercie usług konfiguracyjnych i pomocy technicznej, NZXT posiada rozwiązania dla osób na wszystkich poziomach zaawansowania, sprawiając, że granie na PC jest bardziej dostępne i bezproblemowe dla każdego.
Więcej informacji o firmie NZXT można znaleźć na stronie marki (http://www.nzxt.com), jak również na koncie(https://twitter.com/nzxt) na platformie Twitter.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.