Komunikaty PR

Badanie opinii publicznej przeprowadzone przez Whirlpool Corporation

2022-01-12  |  14:03
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Nowe badanie Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) pokazuje, że konsumenci oczekują innowacji, które poprawią ich życie w domu. Podczas największych na świecie targów elektroniki użytkowej — Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas zaprezentowano wiele nowych, stylowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń. Badanie przeprowadzono na najważniejszych rynkach europejskich, w Polsce na grupie ponad 2000 osób. Okazało się, że polscy konsumenci tak naprawdę cenią sobie te innowacje, które pozwalają na zmniejszenie zużycia energii (40,6%) i mają mniejszy ślad węglowy (38%), jak również oszczędzają pieniądze (37,3%) lub czas (25,7%).

W odniesieniu do sprzętów gospodarstwa domowego wyniki pokazały — pomijając koszty i markę — że za najważniejszą cechę sprzętu AGD polscy konsumenci uważają energooszczędność i oszczędność wody (53,7%), podkreślając przy tym oczekiwania zrównoważonych produktów, bezkompromisowych pod względem rozmiaru lub pojemności.

W Whirlpool Corporation nasze podejście do innowacji daje ludziom to, czego chcą i potrzebują, aby poprawić zarówno jakość ich życia w domu, jak i stan środowiska — powiedziała Pam Klyn, Starszy Wiceprezes ds. Komunikacji, Spraw Publicznych i Zrównoważonego Rozwoju — Na przykład dużo firm projektuje produkty, które łączą w sobie wiele różnych elementów wyposażenia domu, ale nie wszystkie mają znaczenie dla codziennego życia konsumentów. My dokładnie wyobrażamy sobie domowy ekosystem jako połączenie inteligentnych urządzeń domowych i nowych technologii, które zapewniają oszczędność energii, kosztów i czasu.

Dzięki obecności urządzeń Whirlpool Corporation w około 20 procentach polskich gospodarstw domowych, firma dostrzega potencjał produktów łączących różne cechy, ale przy włączaniu zaledwie pięciu procent inteligentnych funkcji, zalety takich rozwiązań nie są obecnie w pełni wykorzystywane.

Kiedy mówimy o inteligentnych urządzeniach, nie chodzi tylko o integrowanie różnych urządzeń ze sobą lub z telefonami i asystentami domowymi, ale o tworzenie użytecznych ekosystemów, które łączą się z narzędziami i innymi usługami, aby życie konsumentów przebiegało sprawniej i miało mniejszy wpływ na środowisko — powiedział Andrea Riggio, Dyrektor Zarządzający Regionem Europa Centralna. — Na przykład inteligentne pralki i suszarki, a także zmywarki można ustawić tak, aby działały poza godzinami szczytu, co pozwala zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej, zapewniając jednocześnie wydajność produktu, na którą liczą użytkownicy sprzętów Whirlpoola.

Badanie wykazało również, że oprócz wybierania zrównoważonych produktów konsumenci są gotowi zmienić swoje zachowanie, aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, wspierając to, co trend expert - Erica Orange, nazywa po prostu ekologią. Oznacza to, że ludzie przekuwają swoje autentyczne obawy dotyczące środowiska na działanie. Dwie trzecie polskich konsumentów (66,7%) ogranicza lub używa przedmiotów ponownie wytworzonych z tworzyw sztucznych, a prawie połowa (49,7%) planuje w przyszłym roku takie działanie zwiększyć, przy czym tyle samo osób chce obniżyć zużycie wody. Prawie dwie trzecie (66,2%) redukuje tygodniowy wsad prania, oszczędzając wodę i energię, a 49,5% zamierza to jeszcze bardziej ograniczyć.

To budujące widzieć ludzi podejmujących takie działania — powiedział Ron Voglewede, Dyrektor ds. Globalnego Zrównoważonego Rozwoju Whirlpool Corporation — Nasze urządzenia znajdują się w sercu domów, a myśląc o największych wyzwaniach stojących przed społeczeństwem, mamy okazję odegrać wyjątkową rolę. Opracowujemy innowacje, które zwiększają ilość materiałów z recyklingu lub podlegających recyklingowi w naszych produktach, współpracujemy ze zrównoważonymi dostawcami, wysyłamy mniej odpadów do recyklingu i ponownie wykorzystujemy materiały z produktów po zakończeniu ich cyklu życia. Takie innowacje są częścią naszego DNA od ponad 110 lat.

To całościowe podejście doprowadziło do zmian, takich jak aktualizacje przez Internet urządzeń podłączonych w domach konsumentów w celu dodania nowych możliwości np. funkcja frytownicy powietrznej w piekarnikach konwekcyjnych lub Technologia 6. Zmysł marki Whirlpool, która wykorzystuje inteligentne czujniki do dostosowania czasu oraz temperatury prania do wielkości i rodzaju wsadu oraz pomaga konsumentom zmniejszyć ślad węglowy i obniżyć rachunki. Kolejną innowacją, która poprawia jakość życia, jest bezwentylatorowa suszarka z pompą ciepła i z jednym z najwyższych wskaźników wydajności w portfolio firmy.

Whirlpool Corporation stosuje również innowacyjne podejście w swoich inicjatywach społecznych, zwanych House + Home, umieszczając energooszczędne urządzenia w domach dzięki wieloletniej współpracy z organizacją Habitat for Humanity International. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.