Komunikaty PR

Badanie opinii publicznej przeprowadzone przez Whirlpool Corporation

2022-01-12  |  14:03
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Nowe badanie Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) pokazuje, że konsumenci oczekują innowacji, które poprawią ich życie w domu. Podczas największych na świecie targów elektroniki użytkowej — Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas zaprezentowano wiele nowych, stylowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń. Badanie przeprowadzono na najważniejszych rynkach europejskich, w Polsce na grupie ponad 2000 osób. Okazało się, że polscy konsumenci tak naprawdę cenią sobie te innowacje, które pozwalają na zmniejszenie zużycia energii (40,6%) i mają mniejszy ślad węglowy (38%), jak również oszczędzają pieniądze (37,3%) lub czas (25,7%).

W odniesieniu do sprzętów gospodarstwa domowego wyniki pokazały — pomijając koszty i markę — że za najważniejszą cechę sprzętu AGD polscy konsumenci uważają energooszczędność i oszczędność wody (53,7%), podkreślając przy tym oczekiwania zrównoważonych produktów, bezkompromisowych pod względem rozmiaru lub pojemności.

W Whirlpool Corporation nasze podejście do innowacji daje ludziom to, czego chcą i potrzebują, aby poprawić zarówno jakość ich życia w domu, jak i stan środowiska — powiedziała Pam Klyn, Starszy Wiceprezes ds. Komunikacji, Spraw Publicznych i Zrównoważonego Rozwoju — Na przykład dużo firm projektuje produkty, które łączą w sobie wiele różnych elementów wyposażenia domu, ale nie wszystkie mają znaczenie dla codziennego życia konsumentów. My dokładnie wyobrażamy sobie domowy ekosystem jako połączenie inteligentnych urządzeń domowych i nowych technologii, które zapewniają oszczędność energii, kosztów i czasu.

Dzięki obecności urządzeń Whirlpool Corporation w około 20 procentach polskich gospodarstw domowych, firma dostrzega potencjał produktów łączących różne cechy, ale przy włączaniu zaledwie pięciu procent inteligentnych funkcji, zalety takich rozwiązań nie są obecnie w pełni wykorzystywane.

Kiedy mówimy o inteligentnych urządzeniach, nie chodzi tylko o integrowanie różnych urządzeń ze sobą lub z telefonami i asystentami domowymi, ale o tworzenie użytecznych ekosystemów, które łączą się z narzędziami i innymi usługami, aby życie konsumentów przebiegało sprawniej i miało mniejszy wpływ na środowisko — powiedział Andrea Riggio, Dyrektor Zarządzający Regionem Europa Centralna. — Na przykład inteligentne pralki i suszarki, a także zmywarki można ustawić tak, aby działały poza godzinami szczytu, co pozwala zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej, zapewniając jednocześnie wydajność produktu, na którą liczą użytkownicy sprzętów Whirlpoola.

Badanie wykazało również, że oprócz wybierania zrównoważonych produktów konsumenci są gotowi zmienić swoje zachowanie, aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, wspierając to, co trend expert - Erica Orange, nazywa po prostu ekologią. Oznacza to, że ludzie przekuwają swoje autentyczne obawy dotyczące środowiska na działanie. Dwie trzecie polskich konsumentów (66,7%) ogranicza lub używa przedmiotów ponownie wytworzonych z tworzyw sztucznych, a prawie połowa (49,7%) planuje w przyszłym roku takie działanie zwiększyć, przy czym tyle samo osób chce obniżyć zużycie wody. Prawie dwie trzecie (66,2%) redukuje tygodniowy wsad prania, oszczędzając wodę i energię, a 49,5% zamierza to jeszcze bardziej ograniczyć.

To budujące widzieć ludzi podejmujących takie działania — powiedział Ron Voglewede, Dyrektor ds. Globalnego Zrównoważonego Rozwoju Whirlpool Corporation — Nasze urządzenia znajdują się w sercu domów, a myśląc o największych wyzwaniach stojących przed społeczeństwem, mamy okazję odegrać wyjątkową rolę. Opracowujemy innowacje, które zwiększają ilość materiałów z recyklingu lub podlegających recyklingowi w naszych produktach, współpracujemy ze zrównoważonymi dostawcami, wysyłamy mniej odpadów do recyklingu i ponownie wykorzystujemy materiały z produktów po zakończeniu ich cyklu życia. Takie innowacje są częścią naszego DNA od ponad 110 lat.

To całościowe podejście doprowadziło do zmian, takich jak aktualizacje przez Internet urządzeń podłączonych w domach konsumentów w celu dodania nowych możliwości np. funkcja frytownicy powietrznej w piekarnikach konwekcyjnych lub Technologia 6. Zmysł marki Whirlpool, która wykorzystuje inteligentne czujniki do dostosowania czasu oraz temperatury prania do wielkości i rodzaju wsadu oraz pomaga konsumentom zmniejszyć ślad węglowy i obniżyć rachunki. Kolejną innowacją, która poprawia jakość życia, jest bezwentylatorowa suszarka z pompą ciepła i z jednym z najwyższych wskaźników wydajności w portfolio firmy.

Whirlpool Corporation stosuje również innowacyjne podejście w swoich inicjatywach społecznych, zwanych House + Home, umieszczając energooszczędne urządzenia w domach dzięki wieloletniej współpracy z organizacją Habitat for Humanity International. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj
Ochrona środowiska Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem Planeta kontra tworzywa sztuczne
2024-04-17 | 01:00

Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi - święto ustanowione w 1970 roku, które ma na celu promowanie postaw proekologicznych i uświadamianie problemów ochrony środowiska. W tym roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.