Komunikaty PR

PU HETMAN stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z keyPR

2021-04-15  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

PU HETMAN – firma zajmująca się gospodarowaniem odpadami oraz ochroną środowiska – z początkiem kwietnia 2021 roku rozpoczęła współpracę z agencją keyPR. Współpraca obejmie obsługę PR, działania strategiczne, wsparcie działań edukacyjnych, linkowanie oraz obsługę działań firmy z instytucjami w zakresie CSR oraz komunikację kryzysową.

 

  • Współpraca z agencją Key PR to dla nas szansa na dotarcie zarówno do nowych, jak i dotychczasowych Klientów z informacją o naszych usługach w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. Jesteśmy ekspertem na rynku nowoczesnej gospodarki odpadami i chcemy promować circular economy. Planujemy również stworzenie własnych certyfikatów ekologicznych, które chcemy przyznawać na rynku segregacji odpadów, pokazując w ten sposób, jak ważna jest ekologia i recykling – mówi prezes Mieczysław Sławomir Ciechomski.

 

PU HETMAN nieustannie stawia na rozwój. Firma działa na terenie Warszawy, Nadarzyna oraz okolicznych gmin, w tym Podkowy Leśnej oraz Raszyna, ale planuje również dotrzeć do firm – od małych (bary, sklepiki osiedlowe) po duże koncerny.

Dzięki współpracy z PU HETMAN, agencja Key PR poszerzy swoje kompetencje o obszar ekologii i zarządzania odpadami. W portfolio firmy pojawia się coraz więcej projektów z zakresu CSR i ochrony środowiska. 

 

Umowa o współpracy została podpisana na rok, po stronie PU Hetman, za komunikację odpowiada Paulina Kresa, po stronie key PR  - Karolina Kowalska.


Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o. jest firmą w 100 procentach z polskim kapitałem. W 2018 roku spółka obchodziła 20-lecie obecności w sektorze gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. Firma wciąż podejmuje nowe inicjatywy zmierzające do realizowania przyjętej misji: Zero odpadów na wysypiska. Osiągnięcie tego celu wiąże się z wprowadzeniem nowoczesnego, kompleksowego systemu przetwarzania odpadów oraz szeregu działań na rzecz edukacji ekologicznej. Więcej na www.puhetman.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.