Komunikaty PR

PU HETMAN stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z keyPR

2021-04-15  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

PU HETMAN – firma zajmująca się gospodarowaniem odpadami oraz ochroną środowiska – z początkiem kwietnia 2021 roku rozpoczęła współpracę z agencją keyPR. Współpraca obejmie obsługę PR, działania strategiczne, wsparcie działań edukacyjnych, linkowanie oraz obsługę działań firmy z instytucjami w zakresie CSR oraz komunikację kryzysową.

 

  • Współpraca z agencją Key PR to dla nas szansa na dotarcie zarówno do nowych, jak i dotychczasowych Klientów z informacją o naszych usługach w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. Jesteśmy ekspertem na rynku nowoczesnej gospodarki odpadami i chcemy promować circular economy. Planujemy również stworzenie własnych certyfikatów ekologicznych, które chcemy przyznawać na rynku segregacji odpadów, pokazując w ten sposób, jak ważna jest ekologia i recykling – mówi prezes Mieczysław Sławomir Ciechomski.

 

PU HETMAN nieustannie stawia na rozwój. Firma działa na terenie Warszawy, Nadarzyna oraz okolicznych gmin, w tym Podkowy Leśnej oraz Raszyna, ale planuje również dotrzeć do firm – od małych (bary, sklepiki osiedlowe) po duże koncerny.

Dzięki współpracy z PU HETMAN, agencja Key PR poszerzy swoje kompetencje o obszar ekologii i zarządzania odpadami. W portfolio firmy pojawia się coraz więcej projektów z zakresu CSR i ochrony środowiska. 

 

Umowa o współpracy została podpisana na rok, po stronie PU Hetman, za komunikację odpowiada Paulina Kresa, po stronie key PR  - Karolina Kowalska.


Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o. jest firmą w 100 procentach z polskim kapitałem. W 2018 roku spółka obchodziła 20-lecie obecności w sektorze gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. Firma wciąż podejmuje nowe inicjatywy zmierzające do realizowania przyjętej misji: Zero odpadów na wysypiska. Osiągnięcie tego celu wiąże się z wprowadzeniem nowoczesnego, kompleksowego systemu przetwarzania odpadów oraz szeregu działań na rzecz edukacji ekologicznej. Więcej na www.puhetman.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ochrona środowiska Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.