PU HETMAN stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z keyPR
Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
PU HETMAN – firma zajmująca się gospodarowaniem odpadami oraz ochroną środowiska – z początkiem kwietnia 2021 roku rozpoczęła współpracę z agencją keyPR. Współpraca obejmie obsługę PR, działania strategiczne, wsparcie działań edukacyjnych, linkowanie oraz obsługę działań firmy z instytucjami w zakresie CSR oraz komunikację kryzysową.
-
Współpraca z agencją Key PR to dla nas szansa na dotarcie zarówno do nowych, jak i dotychczasowych Klientów z informacją o naszych usługach w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. Jesteśmy ekspertem na rynku nowoczesnej gospodarki odpadami i chcemy promować circular economy. Planujemy również stworzenie własnych certyfikatów ekologicznych, które chcemy przyznawać na rynku segregacji odpadów, pokazując w ten sposób, jak ważna jest ekologia i recykling – mówi prezes Mieczysław Sławomir Ciechomski.
PU HETMAN nieustannie stawia na rozwój. Firma działa na terenie Warszawy, Nadarzyna oraz okolicznych gmin, w tym Podkowy Leśnej oraz Raszyna, ale planuje również dotrzeć do firm – od małych (bary, sklepiki osiedlowe) po duże koncerny.
Dzięki współpracy z PU HETMAN, agencja Key PR poszerzy swoje kompetencje o obszar ekologii i zarządzania odpadami. W portfolio firmy pojawia się coraz więcej projektów z zakresu CSR i ochrony środowiska.
Umowa o współpracy została podpisana na rok, po stronie PU Hetman, za komunikację odpowiada Paulina Kresa, po stronie key PR - Karolina Kowalska.
Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o. jest firmą w 100 procentach z polskim kapitałem. W 2018 roku spółka obchodziła 20-lecie obecności w sektorze gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. Firma wciąż podejmuje nowe inicjatywy zmierzające do realizowania przyjętej misji: Zero odpadów na wysypiska. Osiągnięcie tego celu wiąże się z wprowadzeniem nowoczesnego, kompleksowego systemu przetwarzania odpadów oraz szeregu działań na rzecz edukacji ekologicznej. Więcej na www.puhetman.pl
Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów
W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.