TikTok dołącza do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami
Grayling Poland Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com
TikTok stale wprowadza nowe funkcjonalności oraz nawiązuje kolejne partnerstwa w celu zapewnienia swojej społeczności bezpiecznego i przyjaznego miejsca do twórczej ekspresji. Platforma ogłosiła współpracę z Koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie (Coalition to End Wildlife Trafficking Online), dołączając tym samym do grona 34 firm z branży technologicznej, które wspólnie działają w tym obszarze.
Koalicja powstała w 2018 roku z ramienia trzech organizacji ekologicznych – WWF, TRAFFIC i IFAW. Zrzesza największe firmy z branży e-commerce, wyszukiwarek internetowych oraz platform społecznościowych i wspiera wypracowanie wspólnego podejścia do ograniczenia handlu dzikimi zwierzętami.
TikTok przywiązuje dużą wagę do identyfikowania treści związanych z kłusownictwem lub nielegalnym handlem dzikimi zwierzętami. Zgodnie z Zasadami Społeczności platformy są one niezwłocznie usuwane po ich wykryciu. Od listopada 2020 roku TikTok usunął 85,3% tego typu treści, zanim ktokolwiek je wyświetlił. Współpraca z Koalicją umożliwi wymianę najlepszych praktyk w branży, wesprze monitorowanie pojawiających się zagrożeń oraz da możliwość wysłuchania opinii, które pomogą w dalszym udoskonalaniu platformy.
„Skala handlu dzikimi zwierzętami w internecie jest bardzo trudna do określenia ze względu na jego nielegalną formę. Wiemy, że współpraca z takimi platformami jak TikTok jest niezbędna do rozwiązania tego problemu. Od początku istnienia Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie, 39 firm zaangażowanych w tę inicjatywę zablokowało lub usunęło 4 miliony zakazanych ofert dotyczących dzikich zwierząt. Cieszymy się, że możemy współpracować z TikTokiem i wspólnie mobilizować miliony użytkowników, aby zapobiec rozwojowi tego nielegalnego handlu" - powiedziała Giavanna Grein, Senior Program Officer, TRAFFIC w WWF.
„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy dziś dołączyć do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie. TikTok jest przestrzenią kreatywnej ekspresji, a treści promujące handel dzikimi zwierzętami są surowo zabronione. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Koalicją i jej członkami, w ramach której będziemy wspólnie dzielić się spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami, aby pomóc w ochronie zagrożonych gatunków" – powiedział Luc Adenot, Global Policy Lead, Illegal Activities & Regulated Goods w TikTok.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Klątwa jednorazowego plastiku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.