Komunikaty PR

TikTok dołącza do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami

2021-03-30  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Kowalska
Grayling Poland Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com
Do pobrania tiktok_ip ( 0.02 MB )

TikTok stale wprowadza nowe funkcjonalności oraz nawiązuje kolejne partnerstwa w celu zapewnienia swojej społeczności bezpiecznego i przyjaznego miejsca do twórczej ekspresji. Platforma ogłosiła współpracę z Koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie (Coalition to End Wildlife Trafficking Online), dołączając tym samym do grona 34 firm z branży technologicznej, które wspólnie działają w tym obszarze.

 

Koalicja powstała w 2018 roku z ramienia trzech organizacji ekologicznych – WWF, TRAFFIC i IFAW. Zrzesza największe firmy z branży e-commerce, wyszukiwarek internetowych oraz platform społecznościowych i wspiera wypracowanie wspólnego podejścia do ograniczenia handlu dzikimi zwierzętami.

 

TikTok przywiązuje dużą wagę do identyfikowania treści związanych z kłusownictwem lub nielegalnym handlem dzikimi zwierzętami. Zgodnie z Zasadami Społeczności platformy są one niezwłocznie usuwane po ich wykryciu. Od listopada 2020 roku TikTok usunął 85,3% tego typu treści, zanim ktokolwiek je wyświetlił. Współpraca z Koalicją umożliwi wymianę najlepszych praktyk w branży, wesprze monitorowanie pojawiających się zagrożeń oraz da możliwość wysłuchania opinii, które pomogą w dalszym udoskonalaniu platformy.

 

„Skala handlu dzikimi zwierzętami w internecie jest bardzo trudna do określenia ze względu na jego nielegalną formę. Wiemy, że współpraca z takimi platformami  jak TikTok jest niezbędna do rozwiązania tego problemu. Od początku istnienia Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie, 39 firm zaangażowanych w tę inicjatywę zablokowało lub usunęło 4 miliony zakazanych ofert dotyczących dzikich zwierząt. Cieszymy się, że możemy współpracować z TikTokiem i wspólnie mobilizować miliony użytkowników, aby zapobiec rozwojowi tego nielegalnego handlu" - powiedziała Giavanna Grein, Senior Program Officer, TRAFFIC w WWF.

„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy dziś dołączyć do Koalicji na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie. TikTok jest przestrzenią kreatywnej ekspresji, a treści promujące handel dzikimi zwierzętami są surowo zabronione. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Koalicją i jej członkami, w ramach której będziemy wspólnie dzielić się spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami, aby pomóc w ochronie zagrożonych gatunków" – powiedział Luc Adenot, Global Policy Lead, Illegal Activities & Regulated Goods w TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.