Zespół firmy SAPERE doradzającej w zakresie zrównoważonego rozwoju rośnie.
Do zespołu SAPERE dołączyła Katarzyna Podrucka - ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju, specjalista w obszarze komunikacji, wdrażania nowych technologii, stron internetowych i narzędzi online.
Katarzyna posiada 11 lat doświadczenia we wspieraniu klientów w kompleksowym wdrażaniu sustainability i działaniach komunikacyjnych. Zrealizowała kilkanaście procesów analizy działań CSR w odniesieniu do międzynarodowych standardów, wskaźników i celów zrównoważonego rozwoju (SDGs), najlepszych praktyk rynkowych, strategii biznesowych, wyzwań branżowych oraz społecznych z uwzględnieniem oczekiwań interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie koordynowała projektowanie strategii zrównoważonego rozwoju (zarówno dla polskich grup kapitałowych jak i międzynarodowych korporacji). Posiada doświadczenie w raportowaniu danych niefinansowych, prowadzeniu dialogu z interesariuszami w oparciu o międzynarodowy standard AA1000SES oraz projektowaniu strategii komunikacji projektów CSR. W powyższych tematach pracowała m.in. dla firm z branży finansowej, paliwowej i energetycznej, logistycznej, farmaceutycznej, FMCG.
Katarzyna posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów społecznych,marketingowych i promocyjno-komunikacyjnych.
Przez ostatnich kilka lat Katarzyna pracowała w zespole Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte, wcześniej wspierała klientów pracując w zespole ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w PwC. Wcześniej pracowała w agencjach marketingowych.
Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu ze specjalnością „publicystyka ekonomiczna i public relations”.
Firma SAPERE specjalizuje się w doradztwie i dostarczaniu rozwiązań związanych ze zrównoważonym rozwojem, w tym: raportowaniu danych ESG i mierzeniu wpływu firm na gospodarkę, otoczenie społeczne i środowiskowe, projektowaniu dedykowanych strategii odpowiedzialnej sprzedaży, zarządzaniem relacjami z interesariuszami zgodnie ze standardem AA1000SES, zrównoważonym finansowaniu.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Klątwa jednorazowego plastiku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.