Komunikaty PR

Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

2023-12-11  |  12:00
Biuro prasowe

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.

Od kuchni, warszawska agencja kreatywna, zajmująca się obsługą marek spożywczych i z sektora HoReCa, od 1 grudnia współpracuje z restauracjami z sieci Gan bei. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) oraz działania z zakresu PR i influencer marketingu.

Od ponad pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną restauracji, jednak dotychczas były to głównie firmy polskie. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z siecią Gan bei, która obecna jest już w czterech europejskich państwach. Odpowiadamy za kompleksową obsługę komunikacyjno-markeringową polskiego lokalu, znajdującego się w Warszawie, w Westfield Mokotów, a wkrótce również drugiego punktu w Śródmieściu przy ul. Chmielnej – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Od kuchni, posiadając studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content zarówno w lokalach gastronomicznych jak i in-housowo. Za fotografię kulinarną oraz czuwanie nad całym projektem z ramienia agencji odpowiada Magda Malutko. Działania z obszaru social media powierzono Magdalenie Sołśni (Marketing Specialist) i Katarzynie Gajownik (Marketing Specialist), a PR i influencer marketing Kai Pomiankiewicz (PR Manager) i Natalii Juszczak (Communication Specialist). Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa. 

Gan bei to sieć restauracji oferujących ponad 200 dań z kuchni indochińskiej. Firma obecna jest na rynku od ponad 20 lat, a jej liczne punkty znaleźć można na terenie czterech europejskich państw. Polski lokal mieści się w food hallu Galerii Mokotów, a niebawem nastąpi otwarcie kolejnego punktu przy ul. Chmielnej, w sercu Warszawy. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.