Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.
Od kuchni, warszawska agencja kreatywna, zajmująca się obsługą marek spożywczych i z sektora HoReCa, od 1 grudnia współpracuje z restauracjami z sieci Gan bei. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) oraz działania z zakresu PR i influencer marketingu.
Od ponad pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną restauracji, jednak dotychczas były to głównie firmy polskie. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z siecią Gan bei, która obecna jest już w czterech europejskich państwach. Odpowiadamy za kompleksową obsługę komunikacyjno-markeringową polskiego lokalu, znajdującego się w Warszawie, w Westfield Mokotów, a wkrótce również drugiego punktu w Śródmieściu przy ul. Chmielnej – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Od kuchni, posiadając studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content zarówno w lokalach gastronomicznych jak i in-housowo. Za fotografię kulinarną oraz czuwanie nad całym projektem z ramienia agencji odpowiada Magda Malutko. Działania z obszaru social media powierzono Magdalenie Sołśni (Marketing Specialist) i Katarzynie Gajownik (Marketing Specialist), a PR i influencer marketing Kai Pomiankiewicz (PR Manager) i Natalii Juszczak (Communication Specialist). Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.
Gan bei to sieć restauracji oferujących ponad 200 dań z kuchni indochińskiej. Firma obecna jest na rynku od ponad 20 lat, a jej liczne punkty znaleźć można na terenie czterech europejskich państw. Polski lokal mieści się w food hallu Galerii Mokotów, a niebawem nastąpi otwarcie kolejnego punktu przy ul. Chmielnej, w sercu Warszawy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.