Odkryj swobodę wyboru dzięki kolekcji kolorów GROHE z nową powłoką Phantom Black
Świat jest różnorodny, tak jak różnorodne są potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o przestrzeń mieszkalną. Szczególnie osobistą strefą jest łazienka – to tam poświęcamy czas dla siebie i oddajemy się rytuałom self-care. W tym szczególnym, przeznaczonym tylko nam miejscu, chcemy odzwierciedlić naszą osobowość i wyrazić indywidualność. W przypadku armatury ponadczasowość oraz jakość odgrywają główną rolę przy wyborze kolorowych rozwiązań.
„Obserwujemy, że wśród konsumentów stale rośnie świadomość dotycząca designu. Szukają oni rozwiązań łazienkowych, które odpowiadają ich potrzebom nie tylko pod względem wygody i funkcjonalności, ale także odzwierciedlają ich zamiłowanie do designu. Konsumenci Ci powinni mieć zatem możliwość dopasowania produktów do osobistego gustu. Dzięki naszej kolekcji kolorów GROHE, a także nowości jaką jest odcień czerni Phantom Black, dostępny w produktach z portfolio GROHE Professional, dajemy konsumentom i profesjonalistom z branży dobrze dobraną paletę barw, która pozwoli im na swobodne wyrażenie swojej kreatywności. Jednocześnie mogą oni mieć pewność, że będą cieszyć się swoją łazienką przez długi czas dzięki powłokom naprawdę wysokiej jakości.” – mówi Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.
Swoboda wyboru na lata: kolekcja kolorów GROHE
Baterie są jednym z najczęściej używanych produktów w domu. Dlatego marka GROHE, jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zwraca szczególną uwagę na trwałość powłok armatury, aby upewnić się, że przetrwają próbę czasu. W przypadku pięknych, a jednocześnie klasycznych produktów, dostępnych w całej gamie kolorów, od SuperSteel, poprzez Cool Sunrise i Warm Sunset, aż po Hard Graphite, marka postawiła na technologię pochodzącą z przemysłu lotniczego: Physical Vapour Deposition (PVD). W pierwszym etapie baterie poddawane są starannemu oczyszczeniu i obróbce cieplnej w piecu, gdzie komponenty plastikowe przechodzą proces odgazowywania. W drugim etapie nakładana jest powłoka PVD. Proces ten odbywa się w wysokiej próżni i sam w sobie składa się z trzech części: po pierwsze podłoże jest ponownie oczyszczone, następnie następuje nałożenie podkładu oraz powłoki malarskiej.
Powłoka PVD sprawia, że wykończenie jest trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia ocynkowane. Ponadto, proces ten pozwala marce GROHE na zaoferowanie szerszego wachlarza kolorów.
Najbardziej elegancki nie-kolor: matowa czerń Phantom Black
Jako idealne przeciwieństwo błyszczącej bieli i chromu w łazience, powłoka w matowej czerni nadaje przestrzeni wyrafinowanej elegancji. Marka GROHE wprowadziła do swojego portfolio nowy, modny odcień czerni o nazwie Phantom Black, dostępny w produktach portfolio GROHE Professional. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE w kolorze Phantom Black zostały wzmocnione pod względem trwałości, a także są bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż wersje czarne pokryte powłoką proszkową. Ponadto, na debiutującym odcieniu o wiele trudniej o zostawienie odcisków palców. Dlatego wymaga mniej czyszczenia i jest łatwy w pielęgnacji – sprawdzi się więc idealnie chociażby w przestrzeniach hotelowych.
Kolekcja kolorów GROHE, wraz z nową czernią Phantom Black, jest dostępna we wszystkich kategoriach produktów łazienkowych - bateriach, prysznicach, termostatach, przyciskach spłukujących (dostępnych również jako warianty w połyskliwej czerni) oraz akcesoriach, aby zapewnić spójny koncept projektowy, który przetrwa lata.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.