Komunikaty PR

Odkrywanie kosmosu z WeirdFish planowane jest w połowie roku

2021-02-18  |  09:00
Biuro prasowe

 

Po kilku miesiącach lotu, na Czerwonej Planecie wyląduje dziś łazik Perseverance – najbardziej zaawansowany sprzęt robotyczny, jaki kiedykolwiek wystartował z Ziemi. Innowacyjny pojazd sprawdzi, czy na Marsie kiedykolwiek istniało życie. Wkrótce galaktyczną przestrzeń będzie można odkryć także w autorskiej produkcji studia WeirdFish. Niezależny producent gier wideo, którego specjalizacją są wysokiej jakości projekty typu Sandbox (otwarty świat) przygotowuje projekt, w którym gracz wyruszy w podróż w kierunku nieznanej planety.  

- Misja łazika Perseverance to historyczne wydarzenie, dzięki któremu zwiększy się nasza wiedza o Czerwonej Planecie. Kosmos to miejsce, które kryje wiele niewiadomych. W naszej autorskiej grze, która we wczesnym dostępie, trafi do sprzedaży w połowie br., staraliśmy się odwzorować kosmiczną przestrzeń. Takie przedsięwzięcia jak misja Perseverance dostarcza nam wielu cennych informacji, które możemy przenieść do fabuły naszego projektu – mówi Marek Soból, prezes zarządu WeirdFish SA.      

Perseverance zbada, czy poza Ziemią, jest planeta, na której toczy się życie. Dzięki odpowiednim narzędziom, m.in. georadarowi pojazd dokona analizy warstwy skalnej pod powierzchnią, a urządzeniu MOXIE sprawdzi jaka może być wydajność wytwarzania tlenu z marsjańskiego atmosferycznego dwutlenku węgla.

W poszukiwaniu planety do zamieszkania już wkrótce wyruszą fani gier wideo, którzy zdecydują się poznać kosmiczną propozycję spółki WeirdFish. Podczas rozgrywki, której fabuła rozpocznie się na statku kosmicznym, będą musieli zadbać o siebie oraz swoich współtowarzyszy. Ich zadaniem będzie m.in. zdobywanie pożywienia, zbieranie potrzebnych surowców i usuwanie występujących awarii. Na ich drodze pojawią się także liczne przeszkody w postaci obcych, czarnych dziur i nie tylko. Eksploracja kosmosu w grze WeirdFish będzie dostępna w fazie wczesnego dostępu w połowie br.

Tytuł w pierwszym etapie będzie dostępny na PC, następnie zostanie dostosowany do wersji konsolowych. Szacowny budżet gry, wraz z działaniami marketingowymi, wynosi ok. 8 ml zł. Część kwoty pochodzi z przeprowadzonej przez spółkę prywatnej emisji akcji.

Wydaniem i promocją autorskiego tytułu WeirdFish zajmie się 505 Games, globalny wydawca i dystrybutor gier należący do koncernu Digital Bros. Biznesowy partner polskiego studia, w 2019 roku został uznany przez portal Metacritic za najlepszego wydawcę.

Model biznesowy WeirdFish zakłada prace z niewielkim zespołem wysokiej klasy doświadczonych specjalistów i współpracę z polskimi oraz zagranicznymi partnerami biznesowymi.

W 2021 roku spółka planuje debiut na NewConnect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.