Komunikaty PR

Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”

2020-10-16  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Odkurzacz w 100% z odzyskanych materiałów bohaterem najnowszej kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”

Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, niestety mniej niż 12% tego materiału pochodzi z odzysku. Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. Kampania zwraca uwagę na świadome projektowanie i budowanie partnerstw, które sprzyjają tworzeniu gospodarki obiegu zamkniętego. GOZ to ochrona środowiska i naturalnych zasobów, a także tworzenie współczesnych modeli gospodarczych. 

W ubiegłym roku wspólnie z firmą Electrolux w Szwecji postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia odkurzacza „Made to be re-made” – produktu nadającego się do recyklingu, wyprodukowanego w 100% z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. W nowej kampanii opowiadamy o rezultatach tego projektu, podkreślamy znaczenie współpracy i głośno mówimy o tym, że projektowanie, produkcję i recykling należy traktować jako jeden zintegrowany proces, a nie oddzielne etapy.

- „Made to be re-made” to trzecia kampania z naszej serii „Re-made”. Poprzednie prowadziliśmy wspólnie z SKF oraz Volvo Cars. Główną ideą tej serii jest pokazanie, w jaki sposób wspólnie z naszymi partnerami, tworzymy cyrkularny obieg materiałów a tym samym przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonego biznesu. Prezentujemy także rozwój współpracy z naszymi partnerami, która może stać się wzorem do naśladowania dla innych firm – mówi Aleksandra Surdykowska, PR and Marketing Manager Stena Recycling. 

W wyjątkowej współpracy ze szwedzką firmą Electrolux udało się stworzyć odkurzacz, który jest wykonany w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu suszarek do włosów, komputerów i innych odkurzaczy. Obecnie jest to prototyp, który pokazuje, że ambitną wizję można urzeczywistnić i wykonać ważny krok na drodze do gospodarki o obiegu zamkniętym. Projekt został zainicjowany podczas zeszłorocznej Circular Initiative – areny współpracy przedsiębiorstw i środowisk akademickich w Szwecji na rzecz ekonomii cyrkularnej. Kampania „Made to be re-made” jest realizowana na czterech skandynawskich rynkach oraz w Polsce. Będzie prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i digitalowych, obejmuje krótkie filmy reklamowe, wywiady, bannery i reklamy prasowe oraz komunikację w social mediach. 

Link do filmu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=_yt7Yfty6G0

Link do strony www: https://www.stenarecycling.pl/campaigns/made-to-be-re-made/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.