Odwiedź Promenadę i weź udział w karnawale rodem z Rio de Janeiro!
Już w najbliższą sobotę warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na ostatki w iście brazylijskim klimacie. Ten dzień, 10 lutego, to finał słynnego karnawału w Rio de Janeiro! Wielbiciele latynoskich rytmów nie muszą jednak wsiadać do samolotu, by poczuć atmosferę słynnej parady. W ramach Promenada Brasil Carnaval 2024 artyści z Brazylii, Kuby, Kolumbii, Polski i Kenii odwiedzą centrum i w tanecznym show na światowym poziomie, rozgrzeją wnętrza galerii do czerwoności.
Promenada Brasil Carnaval 2024 odbędzie się w najbliższą sobotę w godzinach 12.00-19.00. W ramach festiwalu centrum przygotowało dla swoich gości m.in. unikalne koncerty, Rewie Latino i pokazy Batucada czyli ulicznej samby. Festiwal rozpocznie się występem brazylijskich tancerzy w oryginalnych strojach, których szycie zajmuje niemal rok.
Gorącą atmosferę podgrzeje koncert gwiazdy muzyki kubańskiej w Polsce - Yaremi Mercedes del Kordos, która zaśpiewa największe przeboje wspaniałej Celii Cruz m.in. "La vida es un Carnaval".
Eksperci opowiedzą także o capoeirze – niesamowitym połączeniu tańca i sztuk walki. Odwiedzający centrum będą mogli tego dnia nie tylko obejrzeć spektakularne show, ale również wziąć udział w warsztatach i samemu spróbować swoich sił w tej dyscyplinie.
To jednak nie koniec atrakcji! W planach także kolorowa parada, konkursy oraz animacje taneczne i asysty perkusyjne w wykonaniu byłej gwiazdy futbolu kolumbijskiego Aicardo Mosquera, znanego również z koncertów salsowych na słynnej ulicy salsy w Cali.
Karnawał startuje w sobotę 10 lutego i potrwa od 12.00 do 19.00. Do wspólnej zabawy zaproszą Międzynarodowa Rewia latino As Belezas do Brasil, brazylijski zespół Samba Soul z Luciano Sant'Ana z Rio de Janeiro, zespół oraz grupa taneczna Sambado! Festiwal poprowadzi DJ Ed Szynszyl, promotor kultury latina w Polsce.
Dokładny harmonogram wydarzenia znajduje się na stronie internetowej centrum. Wpadnij do Promenady i daj się rozgrzać do czerwoności!

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.