Komunikaty PR

Łódzka agencja Welcome Digital opracowała nową generację reklam video dla YouTub

2021-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania 3a_press ( 0.04 MB )

Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. „Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt” – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.

 

Skuteczność takiego rozwiązania jednoznacznie potwierdziły badania, jakie zrealizowano wspólnie z firmą badawczą KANTAR. Przetestowano dwie kampanie reklamowe marek Rexona i Seat w formule Context Lab. Odsetek pełnych obejrzeń reklam wzrósł dwukrotnie, a także mocniej przyciągały uwagę i były zdecydowanie bardziej angażujące oraz wiarygodne.

 

„Cyfrowa transformacja wpływa na coraz większą liczbę biznesów i przenosi je do internetu. Online rozwija się tak szybko, że warto już dziś przygotować się na mocne w nim zaistnienie. Kampanie reklamowe dostosowane do YouTube to już niemal konieczność każdej marki, która chce zaistnieć w tej przestrzeni” – komentuje Michał Czyszkowski, Youtube Sales Manager.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HXPVXQGeQsQ

 

Optymalizacja kosztów przy równoczesnej oszczędność czasu i zwiększeniu efektywności to złoty Graal każdego marketingowca, od niedawna… na wyciągnięcie ręki. A wszystko to za sprawą Welcome Digital, przy wsparciu know-how YouTube oraz przetestowane przez Kantar.

 

„Nie musimy dzisiaj przekonywać marketerów, że obecność w digital jest konieczna. Wyzwaniem staje się pełne wykorzystanie potencjału kontaktu z odbiorcami, gdzie kontekst i platformy odgrywają ogromną rolę. Dlatego stworzyliśmy format Reklam Video 3A - dedykowany YouTube, który łączy elementy wizerunkowe z aktywacyjnymi, w unikalnej formule 3A efektywnie realizującej cele marketingowe.” – komentuje Michał Owczarek, partner i szef strategii w Welcome Digital.

 

Jak to możliwe? Reklamy video 3A bazują na najlepszych praktykach YouTube, mają konstrukcję modułową, a zbudowane są z wysokiej jakości materiałów video. Prace nad reklamami 3A przebiegają według autorskiego procesu, dzięki czemu czas od dostarczenia briefu do wyprodukowania kompletnego zestawu reklam zajmuje tylko 7 dni! Dodatkowo ich skuteczność weryfikowana jest pre-testami kreacji,

 

Uniwersalność Reklam Video 3A i możliwości mediowe YouTube pozwalają na realizację różnorodnych ambicji marketingowych: od podnoszenia skuteczności istniejącej komunikacji, przez działania nastawione na performance, po kosztowo efektywną produkcję reklam.

 

Dzięki opracowanej przez Welcome Digital nowej generacji reklam na platformie Youtube mają szansę zaistnieć nie tylko globalne marki, ale przede wszystkim klienci, którzy do tej pory nie mieli szansy na realizowanie kampanii reklamowych w takim wymiarze oraz przy tak wysokich zasięgach. To otwiera drzwi dla wielu nowych produktów, które dzięki takiemu formatowi reklam video 3A wejdą na rynek.

 

Do tej pory o efektywności reklam video 3A przekonały się takie marki, jak: Seat, Rexona, Hebe czy eSky. Wszystkie opracowane reklamy zostały przetestowane przez firmę badawczą i potwierdziły swoją wyższa skuteczność.

 

Więcej informacji na temat formatu 3A znaleźć można na stronie: http://3A.welcomedigital.pl

 

 

 

 

O Welcome Digital

Welcome Digital to miejsce narodzin kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych: strategicznych, kreatywnych i cyfrowych. To również miejsce ich efektywnej realizacji, łączącej innowacje technologiczne z unikalnym warsztatem projektowym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej, Welcome Digital dostarcza nowoczesnych narzędzi, które z sukcesem realizują cele marketingowe klientów. A należą do nich m.in. PepsiCo, Plus, Sandoz, TikTok i YouTube.

www.welcomedigital.pl

 

O firmie Kantar

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.