Komunikaty PR

Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię

2024-11-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand zdecydował się dodatkowo na wynajem wyspy handlowej, na której ulokowano specjalnie zaaranżowaną, przestronną strefę ze stolikami dla gości kawiarni.

– Lajkonik to ciekawy koncept, który łączy w sobie piekarnię, cukiernię i kawiarnię. Jest to więc debiut, który wzmacnia ofertę Nowych Czyżyn w wielu wymiarach. Zyskujemy zarówno nowy punkt handlowy z szeroką i zróżnicowaną ofertą, bogatą w unikalne produkty, jak i miejsce, w którym można spotkać się, napić kawy i spędzić czas ze znajomymi – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Debiut ten idealnie wpisuje się także w realizowaną przez nas strategię leasingową, która nastawiona jest na obecność w naszych centrach handlowych popularnych i atrakcyjnych konsumencko marek, które nie tylko zaspokajają zróżnicowane potrzeby lokalnego rynku, ale także są bliskie naszej społeczności i rozpoznawalne w niej. Lajkonik, marka działająca od lat w Krakowie, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia posiada dziś w stolicy Małopolski aż 18. lokali. Nowo otwarty lokal w Nowych Czyżynach jest 19. w mieście, a zarazem 24., należącym do sieci, która na rynku pojawiła się w 2012 roku i obecnie działa w Krakowie i Katowicach. W ofercie lokalu w Nowych Czyżynach kupujący mogą znaleźć różne rodzaje chlebów i bułek, bajgle krakowskie, a także szerokie menu kawiarniane. Dostępne są w nim chociażby kanapki przygotowywane na miejscu, zapiekanki, croissanty, rollsy z nadzieniem (w tym pistacjowym), ciasta, drożdżówki, pączki, kruszynki, napoje sezonowe i kawa.

– Lajkonik to marka znana krakowianom od lat. Cieszymy się więc, że teraz także u nas jest dostępna. Miejsce, które powstało, wyróżnia się charakterem oraz szeroką ofertą. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. W Lajkoniku można zarówno zrobić codzienne zakupy świeżego pieczywa, kupić kanapki czy ciasta na wynos, np. do pracy, ale także zrelaksować się nad kawą w przerwie między zakupami – mówi Karolina Nitowska.

– Jest to więc otwarcie, które znacząco wzmacnia naszą ofertę zarówno w segmencie spożywczym, w którym pojawiają się produkty typowe dla Lajkonika, jak również w segmencie gastronomicznym. Co więcej, marka ta pokazuje, że w rozwoju oferty handlowej centrów convenience odważnie dziś sięgamy po nowoczesne koncepty, wychodzące poza tradycyjne ramy, w tym przypadku piekarni – dodaje.

W efekcie otwarcia kupujący mogą znaleźć w Nowych Czyżynach już 17 piekarni, cukierni i lokali gastronomicznych. portfolio centrum handlowego dostępne są takie marki jak m.in. Nakielny, Awiteks, Piekarnia i Cukiernia Buczek, Wytwórnia Pączków czy Gruzińska Piekarnia.

– Marka Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia rośnie. W naszej strategii zakładamy ciągły rozwój sieci, a CH Nowe Czyżyny było dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji – mówi Piotr Para, Dyrektor Generalny, Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia i dodaje: – Jesteśmy mocno skoncentrowani na badaniu potrzeb naszych klientów i wychodzeniu im naprzeciw. Na podstawie naszych analiz wiemy, że Nowe Czyżyny to idealne miejsce dla Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia. Dzięki temu otwarciu rozszerzamy swoją obecność w Krakowie, docierając nie tylko do mieszkańców Czyżyn, ale również Nowej Huty i okolic.


Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 95 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Empik, Douglas, Rossmann, home&you, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.