Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand zdecydował się dodatkowo na wynajem wyspy handlowej, na której ulokowano specjalnie zaaranżowaną, przestronną strefę ze stolikami dla gości kawiarni.
– Lajkonik to ciekawy koncept, który łączy w sobie piekarnię, cukiernię i kawiarnię. Jest to więc debiut, który wzmacnia ofertę Nowych Czyżyn w wielu wymiarach. Zyskujemy zarówno nowy punkt handlowy z szeroką i zróżnicowaną ofertą, bogatą w unikalne produkty, jak i miejsce, w którym można spotkać się, napić kawy i spędzić czas ze znajomymi – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Debiut ten idealnie wpisuje się także w realizowaną przez nas strategię leasingową, która nastawiona jest na obecność w naszych centrach handlowych popularnych i atrakcyjnych konsumencko marek, które nie tylko zaspokajają zróżnicowane potrzeby lokalnego rynku, ale także są bliskie naszej społeczności i rozpoznawalne w niej. Lajkonik, marka działająca od lat w Krakowie, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia posiada dziś w stolicy Małopolski aż 18. lokali. Nowo otwarty lokal w Nowych Czyżynach jest 19. w mieście, a zarazem 24., należącym do sieci, która na rynku pojawiła się w 2012 roku i obecnie działa w Krakowie i Katowicach. W ofercie lokalu w Nowych Czyżynach kupujący mogą znaleźć różne rodzaje chlebów i bułek, bajgle krakowskie, a także szerokie menu kawiarniane. Dostępne są w nim chociażby kanapki przygotowywane na miejscu, zapiekanki, croissanty, rollsy z nadzieniem (w tym pistacjowym), ciasta, drożdżówki, pączki, kruszynki, napoje sezonowe i kawa.
– Lajkonik to marka znana krakowianom od lat. Cieszymy się więc, że teraz także u nas jest dostępna. Miejsce, które powstało, wyróżnia się charakterem oraz szeroką ofertą. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. W Lajkoniku można zarówno zrobić codzienne zakupy świeżego pieczywa, kupić kanapki czy ciasta na wynos, np. do pracy, ale także zrelaksować się nad kawą w przerwie między zakupami – mówi Karolina Nitowska.
– Jest to więc otwarcie, które znacząco wzmacnia naszą ofertę zarówno w segmencie spożywczym, w którym pojawiają się produkty typowe dla Lajkonika, jak również w segmencie gastronomicznym. Co więcej, marka ta pokazuje, że w rozwoju oferty handlowej centrów convenience odważnie dziś sięgamy po nowoczesne koncepty, wychodzące poza tradycyjne ramy, w tym przypadku piekarni – dodaje.
W efekcie otwarcia kupujący mogą znaleźć w Nowych Czyżynach już 17 piekarni, cukierni i lokali gastronomicznych. portfolio centrum handlowego dostępne są takie marki jak m.in. Nakielny, Awiteks, Piekarnia i Cukiernia Buczek, Wytwórnia Pączków czy Gruzińska Piekarnia.
– Marka Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia rośnie. W naszej strategii zakładamy ciągły rozwój sieci, a CH Nowe Czyżyny było dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji – mówi Piotr Para, Dyrektor Generalny, Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia i dodaje: – Jesteśmy mocno skoncentrowani na badaniu potrzeb naszych klientów i wychodzeniu im naprzeciw. Na podstawie naszych analiz wiemy, że Nowe Czyżyny to idealne miejsce dla Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia. Dzięki temu otwarciu rozszerzamy swoją obecność w Krakowie, docierając nie tylko do mieszkańców Czyżyn, ale również Nowej Huty i okolic.
Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 95 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Empik, Douglas, Rossmann, home&you, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych.
Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek
1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu
Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
Brak magazynów energii to jedna z największych barier w rozwoju energetyki odnawialnej. Stopniowo zyskują one jednak zainteresowanie zarówno spółek energetycznych, jak i inwestorów indywidualnych. Nowe przepisy, które zapowiada rząd, mają pobudzić inwestycje w ten obszar, który może się okazać istotny także dla polskiego przemysłu.
Finanse
Ekstremalne zjawiska pogodowe będą coraz częstsze. To może pociągnąć za sobą problemy z dostępnością ubezpieczeń
Częstotliwość ekstremalnych zjawisk – takich jak powodzie, podtopienia, huragany, gradobicia, pożary, susze i fale upałów – nasila się wraz ze zmianami klimatycznymi. Rosną też spowodowane nimi straty finansowe: według danych PIU w krajach UE w ostatnich 40 latach wyniosły one 487 mld euro, a w przypadku Polski – 16 mld euro. Dla ubezpieczycieli oznacza to konieczność modyfikacji podejścia do wyceny ryzyka i uwzględnienia tej tendencji w wycenie zdarzeń ubezpieczeniowych. Z czasem może to też oznaczać spadek dostępności ochrony ubezpieczeniowej.
IT i technologie
Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń
Entuzjaści idei AGI, czyli ogólnej sztucznej inteligencji, która będzie mieć atrybuty umysłu ludzkiego, przekonują, że powstanie ona już w ciągu najbliższych 5–10 lat. – Ten, kto tego dokona, przejmie władzę nad całym światem – ocenia Edi Pyrek, założyciel Global Artificial Intelligence Alliance. Siła wynikająca z połączenia dostępu do zasobu wszystkich globalnych informacji, gigantycznej mocy obliczeniowej i pewnego stanu świadomości nie będzie w stanie równać się z żadnym znanym ludziom rodzajem broni.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.