Oficjalny partner telewizyjny w Europie „CALL OF DUTY® MODERN WARFARE III”
Level Up your Gaming
W ostatnich latach gaming rozwinął się szybko. Fabuła jest napisana jak w hollywoodzkich hitach, świat 3D jest większy i bardziej realistyczny niż kiedykolwiek wcześniej, a do odkrycia jest niezliczona ilość wszechświatów.
Aby w pełni zanurzyć się w tym rozwijającym się świecie rozrywki, gracze tradycyjnie sięgają po monitory, aby w pełni wykorzystać najnowsze konsole i komputery PC, które oferują zaawansowane technologie renderowania i superszybkie czasy ładowania.
Jednak wszystko to można teraz osiągnąć dzięki najnowszym telewizorom Panasonic MZ/MX OLED i LED-LCD z procesorem HCX PRO AI, które zapewniają wrażenia zgodne z zamierzeniami twórców gier. Dzięki hollywoodzkiemu dostrojeniu i doskonałej wierności kolorów, telewizory Panasonic OLED od dawna są uznawane za najlepszy wybór do filmów, programów telewizyjnych i gier.
Panasonic z radością ogłasza, że jest nie tylko oficjalnym partnerem telewizyjnym Diablo IV®, hitowej gry Activision na rok 2023, ale także oficjalnym partnerem telewizyjnym w Europie* gry Activision „CALL OF DUTY®: MODERN WARFARE III” ” od 10 listopada do kwietnia 2024 r. MODERN WARFARE III zapewnia imponującą gamę treści, w tym epicką kampanię. Ogromne podstawowe doświadczenie dla wielu graczy i otwarty świat Zombie – gracze mogą spodziewać się solidnego planu działania po premierze z nowymi podstawowymi mapami 6v6, nowymi trybami, ogromną ilością nowej zawartości i nie tylko.
Aby mieć pewność, że każdy tytuł wygląda najlepiej, nowy tryb True Game przenosi do świata gier wszystkie funkcje dokładności kolorów dostępne w filmach, a ulepszone mapowanie tonów HDR zapewnia ekspresję z urządzenia do gier zorientowaną na źródło. Ponadto tryb True Game Mode można kalibrować i wyświetla logo Calman Calibrated po dostosowaniu za pomocą oprogramowania kalibracyjnego Calman® Color firmy Portrait Displays – de facto standardu w świecie tworzenia, dystrybucji i odtwarzania treści. Oznacza to, że tryb True Game Mode odtwarza gry zgodnie z zamierzeniami ich twórców.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.