Komunikaty PR

Oficjalny partner telewizyjny w Europie „CALL OF DUTY® MODERN WARFARE III”

2023-12-20  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania PNG ( 1.93 MB )

Level Up your Gaming      

W ostatnich latach gaming rozwinął się szybko.  Fabuła jest napisana jak w hollywoodzkich hitach, świat 3D jest większy i bardziej realistyczny niż kiedykolwiek wcześniej, a do odkrycia jest niezliczona ilość wszechświatów.

Aby w pełni zanurzyć się w tym rozwijającym się świecie rozrywki, gracze tradycyjnie sięgają po monitory, aby w pełni wykorzystać najnowsze konsole i komputery PC, które oferują zaawansowane technologie renderowania i superszybkie czasy ładowania.

Jednak wszystko to można teraz osiągnąć dzięki najnowszym telewizorom Panasonic MZ/MX OLED i LED-LCD z procesorem HCX PRO AI, które zapewniają wrażenia zgodne z zamierzeniami twórców gier. Dzięki hollywoodzkiemu dostrojeniu i doskonałej wierności kolorów, telewizory Panasonic OLED od dawna są uznawane za najlepszy wybór do filmów, programów telewizyjnych i gier.

Panasonic z radością ogłasza, że jest nie tylko oficjalnym partnerem telewizyjnym Diablo IV®, hitowej gry Activision na rok 2023, ale także oficjalnym partnerem telewizyjnym w Europie* gry Activision „CALL OF DUTY®: MODERN WARFARE III” ” od 10 listopada do kwietnia 2024 r. MODERN WARFARE III zapewnia imponującą gamę treści, w tym epicką kampanię. Ogromne podstawowe doświadczenie dla wielu graczy i otwarty świat Zombie – gracze mogą spodziewać się solidnego planu działania po premierze z nowymi podstawowymi mapami 6v6, nowymi trybami, ogromną ilością nowej zawartości i nie tylko.

Aby mieć pewność, że każdy tytuł wygląda najlepiej, nowy tryb True Game przenosi do świata gier wszystkie funkcje dokładności kolorów dostępne w filmach, a ulepszone mapowanie tonów HDR zapewnia ekspresję z urządzenia do gier zorientowaną na źródło. Ponadto tryb True Game Mode można kalibrować i wyświetla logo Calman Calibrated po dostosowaniu za pomocą oprogramowania kalibracyjnego Calman® Color firmy Portrait Displays – de facto standardu w świecie tworzenia, dystrybucji i odtwarzania treści. Oznacza to, że tryb True Game Mode odtwarza gry zgodnie z zamierzeniami ich twórców.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.