Komunikaty PR

OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną

2024-09-26  |  17:05
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

OHAUS Corporation, czołowy światowy producent wag i urządzeń laboratoryjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji mieszadeł z płytą grzejną Guardian 5000. Nowe mieszadła z płytą grzejną zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o najwyższym poziomie bezpieczeństwa i wszechstronności w codziennym użytkowaniu w zastosowaniach badawczych, akademickich i przemysłowych. 

 

Mieszadła z płytą grzejną Guardian 5000 oferują wydajne funkcje podgrzewania i mieszania, osiągając temperatury do 550°C. Posiadają trzy tryby regulacji temperatury umożliwiające podgrzanie szybkie lub precyzyjne bez przegrzania. Do wyboru jest pięć modeli z trzema rozmiarami płyt, aby sprostać różnym potrzebom. 

 

Funkcje SafetyHeat™ i SmartHeat™, z których znane są produkty OHAUS, w połączeniu z nowym systemem Run Dry Protection zapewniają najwyższe bezpieczeństwo podczas pracy. Ponadto system SmartRate obsługuje szeroki zakres intensywności podgrzewania i mieszania: od szybkiego i intensywnego po delikatne i precyzyjne, z szeroką gamą akcesoriów poszerzających wachlarz zastosowań. 

 

Przyjazny dla użytkownika interfejs jest wyposażony w duży, jasny wyświetlacz LCD z przyciskami ułatwiającymi obsługę. Port RS-232 umożliwia zdalne sterowanie i rejestrowanie danych.  

 

— Z przyjemnością przedstawiamy nową generację naszych mieszadeł z płytą grzejną, które zostały zaprojektowane z myślą o różnych potrzebach naszych klientów — powiedział Fangyuan Zhao, Product Manager Lab Equipment w OHAUS Corporation. — Te mieszadła z płytą grzejną oferują niezrównane bezpieczeństwo i wszechstronność, dzięki czemu idealnie nadają się do szerokiego zakresu zastosowań związanych z ogrzewaniem i mieszaniem. 

 

Więcej informacji o mieszadłach z serii Guardian™5000 można znaleźć na stronie www.ohaus.com.

 

 

# # #

Informacje o firmie OHAUS Corporation

OHAUS Corporation z siedzibą w Parsippany w stanie New Jersey (USA) to firma produkująca szeroką gamę wag elektronicznych i mechanicznych o wysokiej precyzji, które spełniają wymagania niemal każdego zastosowania. Firma jest światowym liderem w branży wag laboratoryjnych, przemysłowych i edukacyjnych oraz w niektórych rynkach specjalistycznych, np. w branży spożywczej, farmaceutycznej i jubilerskiej. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2008; nasze produkty są precyzyjne, niezawodne i dostępne w atrakcyjnych cenach, a w ich użytkowaniu dodatkowo pomaga najlepszy w branży dział wsparcia klienta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.