Komunikaty PR

OLX Praca startuje z konkursem dla branży HR „Lider Rekrutacji”

2020-10-16  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.41 MB )

We wtorek 13 października ruszyły zapisy do pierwszej edycji konkursu „Liderzy Rekrutacji” organizowanego przez OLX Praca skierowanego do branży HR i employer brandingowej, rekruterów oraz pracodawców. Eksperckie jury wybierze laureatów w trzech nieszablonowych kategoriach: kreatywność, innowacyjność oraz efektywność. Wyniki poznamy już w grudniu podczas konferencji „OLX Know How 2021” organizowanej w formule online.

 

 

Mijający rok stworzył wyjątkowe okoliczności dla biznesu. Przedsiębiorstwa zdawały test na społeczną odpowiedzialność. W dużej mierze przenieśliśmy swoje zawodowe życie do online'u. Internet stał się miejscem pracy, realizowania kolejnych wyzwań, integracji, spotkań, a także... miejscem, do którego przeniosły się procesy rekrutacyjne. I choć już przed pandemią rekrutacje w trybie online się zdarzały, to teraz stały się rzeczywistością i często jedyną możliwością na pozyskanie nowych pracowników.


Właśnie w tej nowej rzeczywistości startuje konkurs dla branży HR i rekruterów oraz realizatorów procesów rekrutacyjnych. Wydarzenie ma na celu wyłonić najbardziej kreatywne, innowacyjne oraz efektywne akcje rekrutacyjne w kraju. W końcu – nadzwyczajne warunki prowadzenia rekrutacji wymagają nadzwyczajnych pomysłów. Konkurs ma wyjątkowo otwartą formułę. Mogą w nim wziąć udział: pracodawcy, działy HR, rekrutacji i kadr oraz agencje: pracy tymczasowej, zatrudnienia, employer brandingowe, reklamowe oraz headhunterzy. Jury złożone z ekspertów wybierze zwycięzców w trzech, niekonwencjonalnych kategoriach. Tu liczy się pomysł, nieszablonowe myślenie i odwaga, a także efekty.

 

Kategorie konkursu „Liderzy Rekrutacji”:

Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne.

Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji.

Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie.

 

– Zależało nam na tym, by do tematu rekrutacji podejść w świeży sposób. Liderzy Rekrutacji” startują w bardzo trudnym czasie, kiedy rekruterzy zostali de facto zmuszeni do tego, by działać nieszablonowo i wyjść z utartych schematów, myśląc o potencjalnych pracownikach. Drastycznie zmieniły się realia, żyjemy w nowej rzeczywistości i także proces poszukiwania pracowników powinniśmy zinterpretować na nowo. To dlatego kategorie, z których zbudowaliśmy plebiscyt, są mało oficjalne. Chcemy sprawdzić, co najciekawszego dzieje się na HR-owym rynku, docenić tych najodważniejszych, najbardziej innowacyjnych. Razem z członkami jury wierzymy też, że kreatywność i innowacyjność to klucze nie tylko do skuteczności, ale także do zmieniania świata na lepsze – komentuje Tomasz Grzechnik, szef kategorii Praca w OLX.

 

Konkurs będzie przebiegał dwuetapowo. Pierwszą fazą będzie głosowanie online, którego efektem będzie wyłonienie trzech zgłoszeń w każdej z kategorii. Dziewięć najlepszych case studies będzie z kolei przedmiotem dyskusji jury podczas obrad mających miejsce w drugim etapie konkursu. Ostatecznie w każdej kategorii wyłoniony zostanie zwycięzca.

 

Jury zostało stworzone z wieloletnich praktyków i specjalistów z branży. W jego skład wchodzą:

 

Przewodniczący jury: Marcin Sienkowski – Head of Marketing OLX

 

Kategoria: kreatywność

Anna Pruczkowska – Recruitment Specialist w Grupie OLX

Grzegorz Deszczka – IT Rekruter, vloger „Rekruter z brodą”

Joanna Tonkowicz – Managing Partner, Absolvent Consulting

 

Kategoria: efektywność

Adam Anczykowski – Junior Recruiter w Grupie OLX

Monika Smulewicz – HR na szpilkach

Anna Macnar – CEO w HRM Institute

Kinga Makowska – ekspert Agile employer branding

Regina May – trener, HR Business Partner, Doradca Zawodowy

 

Kategoria: innowacyjność

Agata Biedziuk – Internal Recruiter w Grupie OLX

Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute

Maja Gojtowska – doradca wspierający firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji

Kasia Tang –  trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci

Angelika Chimkowska – strateg social sellingu i silnych marek

 

Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: https://knowhow2021.pl/.

Zgłoszenia można wysłać do 12.11.2020 (23:59).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.