Komunikaty PR

Olympus prezentuje zestawy rejestratorów dźwięku do zadań specjalnych

2020-03-03  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Olympus wprowadza nowe zestawy z rejestratorami dźwięków serii LS. Produkty powstały z myślą
o dziennikarzach, influencerach, filmowcach oraz osobach nagrywających podcasty.

Seria LS to rodzina kompaktowych rejestratorów produkowanych przez markę Olympus. Urządzenia te charakteryzują się m.in. wysoką jakością nagrywanego dźwięku oraz zgrabną konstrukcją. Modele LS-P1 oraz LS-P4 należą do najmniejszych rejestratorów w swojej kategorii typu High-Resolution Audio (pliki dźwiękowe, które gwarantują wyższą jakość nagrań niż w przypadku tych dostępnych na płytach CD). LS-P4 umożliwiają nagrywanie w częstotliwości od 20Hz do 20kHz oferując przy tym najwyższej jakości dźwięk stereo. Rejestratory dźwięku Olympus będą dostępne w czterech zestawach:

  • Zestaw dla filmowca, vlogera i Youtubera - zestaw pozwala nagrywać wideo z najwyższą jakością dźwięku. Rejestrator może zostać wykorzystany jako mikrofon „na kamerze” jak również jako samodzielne urządzenie do nagrywania. W zestawie znajdziesz przewód 3,5 mm i adapter, dzięki którym połączysz rejestrator z aparatem. Dodatkowo, w nowym oprogramowaniu LS-P4 znajdziemy funkcję “Klapsa Filmowego”, która ułatwi synchronizację dźwięku.

 

  • Zestaw reporterski - w skład tego zestawu wchodzi rejestrator LS, dwa mikrofony krawatowe oraz przejściówka z podwójnym wejściem 3,5 mm TSF, która umożliwia nagrywanie dwóch rozmówców jednocześnie. Do zastosowań ogólnych Olympus rekomenduje model LS-P1 w zestawie z jednym  mikrofonem krawatowym, który, ze względu na niewielki rozmiar, stanowi alternatywę dla nadajników bezprzewodowych.

 

  • Zestaw podcastera - osoby decydujące się na ten pakiet, oprócz urządzenia LS, otrzymają: przewód USB, osłonę przeciwwiatrową oraz elastyczny mini statyw, który doskonale izoluje od hałasów i wibracji. Zestaw umożliwia nagrywanie podcastów bezpośrednio na rejestrator lub komputer.

 

  • Zestaw z mikrofonem - rekomendowany jest przez Olympus do uniwersalnych zastosowań. W jego skład wchodzi rejestrator oraz pojedynczy mikrofon krawatowy posiadający wielokierunkową charakterystykę z zakresem rejestrowanych częstotliwości od 100 Hz do 10 000 Hz. Zestaw sprawdzi się zarówno podczas nagrywania rozmów, jak i vlogów.

 

Cena i dostępność.
Nowe zestawy z Olympus LS będą dostępne w ofercie wybranych dystrybutorów w sugerowanych cenach:
 

  • LS-P1 zestaw z mikrofonem - 599 zł,
  • LS-P1 zestaw podcastera - 649 zł,
  • LS-P1 zestaw filmowy - 649 zł,
  • LS-P1 zestaw reporterski - 699 zł,
  • LS-P4 zestaw podcastera - 899 zł,
  • LS-P4 zestaw filmowy - 899 zł.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.