OneDayMore rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Producent zdrowej żywności - OneDayMore oraz Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu podpisali umowę o współpracy na płaszczyźnie naukowej, badawczej i dydaktycznej. Celem partnerstwa jest wykorzystanie zaplecza, możliwości i doświadczeń obu organizacji na rzecz rozwoju innowacyjnych technologii oraz kształcenia odpowiedzialnych kadr w sektorze spożywczym.
Porozumienie zawarte między OneDayMore a Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, przewiduje wzajemną współpracę w obszarach tematycznych wspólnych uczelni oraz profilowi działalności firmy. Obie strony deklarują chęć wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu innowacyjnych technologii oraz biznesu, która w przyszłości może pomóc w opracowywaniu nowych, roślinnych produktów marki.
Zaplanowane jest także podejmowanie wspólnych inicjatyw badawczych, wdrożeniowych i aplikacyjnych. W ramach partnerstwa OneDayMore będzie zaangażowane w realizację programu praktyk oraz staży dla studentów związanych z realizowaniem prac dyplomowych. Partnerstwo przewiduje też wspólny udział w targach, konferencjach naukowych, wykładach otwartych oraz warsztaty z praktykami biznesu dla studentów, prowadzonych przez specjalistów OneDayMore. Celem tych działań jest przygotowanie studentów do podjęcia pierwszej pracy, poprzez nabywanie wcześniejszego doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznych branż, w czasach o dużej zmienności rynkowej.
Współpraca ma dotyczyć także przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych dotyczących oferty edukacyjnej i naukowej oraz umożliwienie realizacji kampanii wizerunkowych dotyczących profilu działalności firmy na Uniwersytecie. Marka będzie miała możliwość zasięgania opinii naukowych i eksperckich wśród wykwalifikowanej kadry Uniwersytetu Przyrodniczego i współpracy projektowej z kołami naukowymi uczelni.
- Na całym świecie następuje znacząca zmiana kierunku odżywiania, a rozwój badań i technologii pozwala eksplorować zupełnie nowe metody wykorzystania roślinnych surowców. Podpisanie umowy z tak renomowaną uczelnią otwiera przed nami nowe możliwości. Mamy nadzieję, że wzajemna wymiana wiedzy między naszym zapleczem technologicznym oraz zapleczem akademickim i laboratoryjnym Uniwersytetu zaowocuje nieszablonowymi rozwiązaniami. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Podpisanie umowy miało miejsce w siedzibie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, w dniu 21 grudnia 2021 roku. Ze strony uczelni dokonał go prof. dr hab. Piotr Ślósarz, prorektor ds. studiów, z kolei firmę OneDayMore reprezentował jej właściciel i prezes, Dariusz Haraj. Osobą odpowiedzialną za nadzór projektu po stronie OneDayMore będzie Bartosz Growiec, kierownik Działu Badań i Rozwoju.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.