Opony Goodyear na wyposażeniu fabrycznym nowego Volkswagena Passat Variant
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Gama opon Goodyear została wybrana przez Volkswagena na oryginalne wyposażenie (OE) dla nowego modelu Passat Variant. Kierowcy będą mieć do wyboru opony letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6, zimowe UltraGrip Performance 3 i całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 w szerokiej palecie rozmiarów. Nowy Passat Variant zostanie wprowadzony na rynek jako wszechstronne kombi w pierwszym kwartale 2024 roku.
Goodyear ma bogatą historię współpracy z wiodącymi producentami samochodów w tworzeniu opon dostosowanych do potrzeb konkretnych modeli pojazdów. W przypadku Passata Variant, innowacyjne opony Goodyear współgrają z aerodynamiczną konstrukcją i wysokowydajnymi układami napędowymi nowego pojazdu Volkswagena, zapewniając użytkownikom wysoką jakość i komfort jazdy.
Całoroczna opona Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za dobre osiągi na mokrej nawierzchni, krótką drogę hamowania i pewne prowadzenie także na nawierzchni suchej. Z kolei modele letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6 wybrano ze względu na wysoką trwałość, mocne osiągi i dobre parametry hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance 3 zapewni użytkownikom nowego Passata dobrą trakcję i pewne prowadzenie na mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych drogach.
„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani jako jeden z dostawców opon na wyposażenie fabryczne dla nowego Volkswagena Passata Variant. To partnerstwo podkreśla głębokie zaufanie Volkswagena do technologii Goodyeara,” powiedział Johannes Moll, dyrektor zarządzający Goodyear ds. pierwszego wyposażenia w segmencie opon osobowych w regionie EMEA.
Z wynikiem 34 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, Passat plasuje się w gronie najlepiej sprzedających się modeli Volkswagena po Golfie, a przed Garbusem. Passat Variant będzie produkowany w kilku opcjach jednostek napędowych, w tym z trzema nowymi napędami hybrydowymi typu plug-in i mild oraz w pięciu wersjach z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
Dostępne rozmiary opon Goodyear dla nowego Passata Variant:
215/55R17 | 94 | W | EfficientGrip Performance 2 |
215/55R17 | 94 | H | UltraGrip Performance 3 |
215/55R17 | 94 | V | Vector 4Season Gen-3 |
215/60R16 | 95 | V | EfficientGrip Performance 2 |
215/60R16 | 95 | H | UltraGrip Performance 3 |
235/40R19 | 96 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | V | UltraGrip Performance 3 |

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.