Komunikaty PR

Oracle liderem w międzynarodowym raporcie Forrester Wave for DXP

2021-08-25  |  15:00
Biuro prasowe

Narzędzie Oracle Advertising and Customer Experience znalazło się w prestiżowym gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku według raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021. Ranking ten zyskał na znaczeniu, ponieważ połączenie doświadczenia cyfrowego z tym prawdziwym nigdy nie było tak ważne jak dzisiaj. Pandemia COVID-19 zwiększyła oczekiwania dotyczące możliwości firm w obszarach online. Technologia firmy Oracle zasłużyła na wyróżnienie za niezawodną cyfrową platformę, szczególnie silną w obszarze eCommerce i kampanii.

Najlepsza czwórka w czterech obszarach

Coraz więcej firm deklaruje, że o utrzymanie aktualnych i zdobycie nowych klientów będzie walczyć głównie poprzez podnoszenie jakości doświadczeń klientów.

Celem raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021 była odpowiedź na pytanie, który z wiodących dostawców usługi Digital Experience Platform na rynku udostępnia specjalistom najbardziej kompletne narzędzie w tym sektorze.

Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową.

Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.

Wierzymy, że wyróżnienie nas jako lidera w raporcie odzwierciedla nasze zaangażowanie w pomoc firmom w cyfrowej transformacji. Nasze technologie, Oracle Advertising i CX, obejmują wymienione obszary i szeroki zakres innych możliwości cyfrowych w ramach zestawu połączonych aplikacji. Pomagają one zbudować pełny obraz klienta i jego wszystkich interakcji w zakresie reklamy, marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej i handlu elektronicznego – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. Mocne strony naszego pakietu, to zakres omnichannelowego zarządzania doświadczeniami, automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz narzędzi i wsparcia dla programistów – dodaje.

Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.

Pielęgnacja trwałych relacji z klientami

Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.