Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla fanów tej wybitnej marki.
Nowa kampania wizerunkowa marki Oranżada Hellena Party została skierowana zarówno do młodszych jak i starszych miłośników musującego napoju. Celem prowadzonych działań jest budowanie emocjonalnej więzi z konsumentami, inspirowanie ich do odkrywania piękna w najprostszych momentach życia oraz stworzenia wspierającej się społeczności w ramach #TeamHellenaParty.
Planując kampanię „Jest okazja? Jest Party”, chcieliśmy wypracować koncept, który przemówi do dzieci, nastolatków oraz dorosłych. Dlatego nasze aktywności skupiliśmy w trzech, zróżnicowanych i odpowiednio podpasowanych do poszczególnych grup docelowych, kanałach dotarcia – mówi Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager marki Oranżada Hellena Party. Warto podkreślić, że odświeżyliśmy także logotyp Oranżada Hellena Party oraz przygotowaliśmy nową, wyrazistą i zachęcającą do zabawy szatę graficzną naszych produktów – dodaje.
Konkurs, influencer marketing i działania digitalowe
Kluczowym elementem kampanii jest konkurs „Jest Party? Jest Konkurs!”, zorganizowany na profilu marki Oranżada Hellena na Instagramie. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także vouchery do Suntago i Energylandii. Akcję, która potrwa do końca stycznia 2025 roku, komunikują materiały POS, dostępne w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.oranzadahellena.pl/konkurs.
Kampania obejmuje również współpracę z zasięgowymi twórcami internetowymi, takimi jak m.in.: Malwina Balakarz, Hania Kordaszewska i Kamil Kalucha, oraz z ponad 30 mikro- i nano-influencerami. Na swoich profilach będą oni publikować różne, nieoczywiste momenty ze swojego życia, które świętują razem z Oranżadą Hellena Party.
Marka będzie także aktywna na wybranych platformach digitalowych - w serwisach popularnych wśród dzieci i młodzieży, takich jak Brainly i Kidoz, oraz na stronach skierowanych do dorosłych, m.in. Listonic.
Za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Love Brands. Materiały POS przygotowało Creative Ideas, a wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.