Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!
Bogaty aromat świeżo mielonej kawy, starannie dobrane dodatki oraz lód – nieodłączny kompan każdego letniego napoju. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!
Na osłodę i na ochłodę
Choć klasyczna, gorąca kawa towarzyszy nam cały rok, to w okresie letnim idealną alternatywą może być kawa mrożona. Oferuje ona ten sam pełny charakteru smak, dostarczając przy tym niezwykłego orzeźwienia. Wraz z nową Letnią Kampanią, menu Costa Coffee powiększa się więc o trzy propozycje przygotowane w taki sposób, aby ochłodzić nas nawet podczas największych upałów. Iced Caramel Macchiato to klasyczna pozycja w portfolio kawiarni z serca Londynu. Stali Goście na pewno znają gorącą wersję tego kuszącego napoju, ale teraz mogą się nim cieszyć również podczas letnich spacerów. Niezwykły balans delikatnej wanilii i maślanego karmelu podkreśla lekkość perfekcyjnie spienionego mleka. Wytrawne nuty kawy łączą się tutaj ze słodyczą w formie gęstej, karmelowej polewy. Ta kawa od lat cieszy się dużym zainteresowaniem i łatwo dostrzec dlaczego. Na miłośników propozycji nieco bardziej deserowych czeka natomiast Karmelowe Frostino. Tutaj aromat karmelu został jeszcze bardziej uwydatniony i wzbogacony o bitą śmietanę oraz kawałki złotej czekolady. Choć napój jest słodki, to nie ginie w nim naturalny smak ziaren kawy - każdy łasuch będzie wniebowzięty! Orzeźwiające trio zamyka Latte Mrożona. To kolejna dobrze wszystkim znana pozycja Costa Coffee przeniesiona na nowy, letni grunt. Jej cechą charakterystyczną jest fakt, iż przygotowywana została na bazie gałki lodów śmietankowych – zapewnia to przyjemną, gęstą konsystencję i zaskakujący smak. Każda opcja jest inna, ale równie pyszna – tylko od nas zależy, którą zaprosimy do wspólnych chwil skąpanych słońcem.
Lato na okrągło
Trio niezwykłych kaw mrożonych, jak i całą plejadę przepysznych propozycji od Costa Coffee można zamówić w najbliższej kawiarni, lub z dostawą w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Co więcej, teraz przy zakupie każdej kawy z menu Costa Coffee, otrzymamy zdrapkę, dzięki której możemy wziąć udział w promocyjnej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności
Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.