Otwarcie pierwszego supermarketu Bricomarché w aglomeracji warszawskiej
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
agata.piekarz|havas.com| |agata.piekarz|havas.com
517057545
havaspr.pl
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché – 22 lipca otworzy kolejny, 8. w województwie mazowieckim i 167. w Polsce supermarket z produktami do domu i ogrodu. Sklep zostanie uruchomiony w miejscowości Babice Nowe, należącej do aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket to wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców: dostęp do oferty około 30 tys. produktów, nowe miejsca pracy dla 24 osób oraz dodatkowe benefity z organizowanych przez Grupę akcji społecznych.
Bricomarché w Babicach Nowych będzie pierwszym sklepem sieci w bezpośrednim sąsiedztwie Warszawy, oddalonym zaledwie o 15 km od serca stolicy. Supermarket o powierzchni 2000 m2 głównej hali oraz 500 m2 wiaty budowlanej, pomieści asortyment składający się z około 30 tys. produktów, które ułatwią okolicznym mieszkańcom budowę domu, przeprowadzenie kompleksowego remontu czy udekorowanie każdego z pomieszczeń. Dodatkowo przy sklepie znajdzie się zewnętrzny ogród o powierzchni 1000 m2, który będzie zaopatrywany w rośliny od lokalnych dostawców. Do supermarketu przynależy także parking mieszczący około 50 samochodów. Klienci Bricomarché będą mogli skorzystać z dodatkowych usług takich jak click&collect, transport zamówionego towaru czy cięcie blatów na wymiar.
– Jednym z priorytetów Muszkieterów jest zaangażowanie społeczne, dlatego uruchomienie sklepu wiąże się z licznymi dodatkowymi korzyściami dla lokalnych mieszkańców. Wśród nich są: 24 nowe miejsca pracy, organizowanie akcji społecznych, a także zasilanie budżetu gminy dodatkowymi dochodami pochodzącymi z podatków – mówi Kinga Witkowska, właścicielka sklepu Bricomarché w Babicach Nowych.
W dzień uroczystego otwarcia, 22 lipca, przewidziane są atrakcje dla przybyłych klientów, m.in. konkursy z nagrodami oraz odwiedziny gwiazdy telewizyjnej. W tym dniu nowo otwarty supermarket będzie czynny w godzinach 7:00-20:00.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Babicach Nowych:
- Adres sklepu: ul. Ogrodnicza 2c, 05-082 Babice Nowe
- Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 7:00-20:00, soboty: 7:00-18:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
- Liczba pracowników: 24
- Liczba kas: 3
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo
Grupa Muszkieterów na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.