Komunikaty PR

Otwarcie strefy MODIVO w sklepie eobuwie.pl nowoczesny multibrand w Manufakturze

2023-11-29  |  14:00

Interaktywne przymierzalnie, tablety, na których można wybrać produkty, a także wykorzystywanie aplikacji mobilnej – zakupy mogą wyglądać inaczej! W Manufakturze powstał nowy sklep multibrandowy. Powiększono salon eobuwie.pl o nową przestrzeń, którą zajęła marka MODIVO.

Sklep e-obuwie.pl ze strefą MODIVO to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie sklepów w Manufakturze. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają całkowicie odmienne doznania zakupowe, od tych, które klienci znają z zakupów stacjonarnych. Wchodząc do salonu, nie zobaczą standardowych półek i wieszaków, a zamiast tego mają do dyspozycji 48 tabletów prezentujących ofertę eobuwie.pl i MODIVO oraz trzy interaktywne przymierzalnie.

Klienci na jednym z tabletów wybierają interesujące ich produkty, które mogą także przymierzyć. Dostępna jest również usługa premium „Przymierz, zanim zapłacisz”, która umożliwia zamówienie produktów w aplikacji mobilnej eobuwie.pl oraz MODIVO na smartfonie. Następnie można przymierzyć odzież lub buty w sklepie stacjonarnym i jeśli pasują – odebrać i zapłacić. - Do sklepów można zamówić produkty z oferty ponad 900 marek w tym m,in. adidas, BOSS, Guess, New Balance, Pepe Jeans, czy Pinko. Od ręki dostępnych jest ponad 10 tysięcy produktów – butów i torebek tłumaczy Magdalena Waga, Area Manager MODIVO.

Interaktywne przymierzalnie MODIVO to nowość w sklepie eobuwie.pl. – To nowoczesna usługa. Po zeskanowaniu kodu zamówienia produkty zostają przygotowane dla klienta wewnątrz przymierzalni. W środku znajdują się multimedialne panele, które pomagają w procesie zakupu. Dzięki nim można m.in. sprawdzić, jak kreacja wygląda w biurze czy podczas imprezy, a także, wedle potrzeb, można dostosować światło wyjaśnia Magdalena Waga.

Strefa MODIVO poszerza ofertę premium, która w łódzkim obiekcie nieustająco się rozwija. Wiele marek oferujących produkty najwyższej jakości, decyduje się na otwarcie butiku właśnie w Manufakturze. Teraz klienci będą mogli skorzystać także z hybrydowego salonu, łączącego bardzo szeroki asortyment sklepu internetowego z wygodą zakupów stacjonarnych. – Jesteśmy przekonani, że goście Manufaktury polubią to rozwiązanie. Widzimy, że są bardzo otwarci na nowe technologie – chętnie korzystają z naszej aplikacji, z usługi click&collect dostępnej w wielu sklepach czy z kiosków samoobsługowych w strefie Qulinarium. Digitalizacja zakupów stacjonarnych jest wszechobecna i klienci jej oczekujątłumaczy Monika Długosz-Łempicka, Dyrektor Marketingu Manufaktury.

Sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO znajduje się na parterze budynku galerii handlowej, w tzw. małej rotundzie,  obok sklepów CCC i GEOX. Zajmuje powierzchnię ponad 470 m2.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.