Komunikaty PR

Panattoni rozwija zielone struktury – Ewelina Ciuchta obejmuje stanowisko ESG Ad

2022-11-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, poszerza struktury związane ze zrównoważonym rozwojem i tworzy stanowisko ESG Advisor. Funkcję objęła Ewelina Ciuchta, wcześniej przez 12 lat szefowa działu Corporate w Agencji Konkret PR - a obecnie Human Signs - obsługującej m.in. Panattoni.

Objęcie stanowiska jest naturalną kontynuacją ostatnich aktywności. Ewelina Ciuchta jest tegoroczną absolwentką studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego - „CSR. Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy”, prowadzonych w ramach współpracy Zespołu Deloitte Sustainability Consulting Central Europe pod kierunkiem Ireny Picholi oraz Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem prof. ALK dr hab. Bolesława Rok. Ponadto w ramach obsługi Panattoni przez Agencję Human Signs przez ostatnie 3 lata ściśle zajmowała się tematyką zrównoważonego rozwoju i ESG.

Ewelina Ciuchta jako ESG Advisor zajmie się m.in. doradztwem w zakresie standardów związanych ze zrównoważonym rozwojem, współtworzeniem i koordynacją polityki ESG wraz z raportowaniem niefinansowym, oraz komunikacją w tym zakresie.

To ważne wsparcie dla firmy, która od początku swojej działalności w Europie stawia na zrównoważony rozwój. Firma skutecznie wciela w życie zieloną koncepcję „Go Earthwise with Panattoni” oraz nieustannie rozwija dział Sustainability, odpowiedzialny za wdrażanie zasad polityki ESG w samej firmie, jak i wszystkich - budowanych przez dewelopera - obiektach przemysłowych, poddawanych rygorystycznej ocenie środowiskowej metodą BREEAM na poziomie Excellent.

Ewelina Ciuchta przez 20 lat związana była z branżą Public Relations. Przez ostatnie 12 lat pełniła stanowisko Corporate PR Director w agencji KonkretPR, która w 2020 r. zmieniła szyld na Human Signs. W tym czasie tworzyła i realizowała wielopoziomowe kampanie marketingowe i PR m.in. dla sektora nieruchomości komercyjnych (w tym funduszy), finansowego i logistycznego, ale także branży lifestylowej. Przy wielu projektach była również odpowiedzialna za komunikacje wewnętrzną oraz employer branding. W portfolio obsługiwanych przez jej dział firm był m.in. Villeroy & Boch, Jungheinrich Polska, Heitman (WTT, Marynarska Business Park), Krajowa Izba Doradców Podatkowych, Sage, Dachser, Aston Martin, Diesel, Bacardi. Na rzecz Panattoni działała ostatnie kilkanaście lat.

Ewelina jest absolwentką Zakładu Filozofii Nowożytnej oraz Zakładu Estetyki Instytutu Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie jest kostiumoloźką - tworzy i szyje ubrania do przedstawień teatralnych. Miłośniczka zwierząt, ma dwa adaptowane psy Cane Corso. Wegetarianka od 30 lat.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.