Komunikaty PR

Parówki Singielki – nowość od marki Tarczyński

2021-05-13  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Coraz bardziej zabiegany tryb życia skłania nas do poszukiwania wygodnych i indywidualnych rozwiązań. Nie chcemy – a często i nie możemy – poświęcać zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku, który będzie smaczny i zaspokoi głód. Firma Tarczyński, będąc świadoma potrzeb konsumentów, poszerzyła gamę swoich produktów o rewolucyjne parówki – Singielki, które dostępne są od 7. maja.

 

Tym, co wyróżnia Singielki, jest sposób ich pakowania. Każda parówka umieszczona jest solo w szczelnym i umożliwiającym podgrzewanie w mikrofali opakowaniu. Takie rozwiązanie pozwala na przechowywanie produktu nawet do 8 godzin poza lodówką, dając jednocześnie stuprocentową pewność, że pozostaną one świeże i aromatyczne. Wystarczy zaledwie 20 sekund podgrzania, by spożyć parówki na ciepło, ale nic nie stoi na przeszkodzie w tym, by zjeść je także na zimno.

 

Nie tylko funkcjonalne, ale też zdrowe i wartościowe

Singielki zawierają 95% najwyższej jakości mięsa z szynki. Stworzone zostały z myślą o osobach, które cenią sobie wysokie walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia – od smacznych pożywnych śniadań po wieczorne przekąski.

 

- Podczas przygotowywania nowej propozycji dla naszych klientów zależało nam na tym, by produkt był przede wszystkim funkcjonalny i dostosowany do coraz szybszego i dynamicznego stylu życia. Jako firma, która słynie z innowacji i nowoczesnych rozwiązań, chcieliśmy stworzyć coś, co ułatwi konsumentom spożywanie posiłków, gdy nie mają na to czasu, ale nie chcą rezygnować ze smaku i najwyższej jakości. Tak też powstały parówki Singielki – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

 

30 lat doświadczenia w dostarczaniu najlepszych rozwiązań

Firma Tarczyński od 30 lat poszerza ofertę swoich produktów w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ. Jest najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, której przekąski są obecnie dystrybuowane do 30 krajów świata na 3 kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.