PAYBACK gotowy na święta
PAYBACK startuje z corocznym kalendarzem adwentowym! Od 1 do 24 grudnia na uczestników Programu będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty przygotowane przez wybrane sklepy online, w tym między innymi CCC, Decathlon, Empik, eobuwie, H&M, IKEA czy RTV EURO AGD.
Kalendarz adwentowy jest dostępny dla użytkowników PAYBACK na specjalnej stronie internetowej: payback.pl/ekstra/swieta. To tam, każdego dnia, do 24 grudnia uczestnicy Programu będą mogli skorzystać ze specjalnych jednodniowych ofert punktowych - jeden dzień oznacza jedną niepowtarzalną promocję przygotowaną przez wybranego partnera PAYBACK. Dodatkowo, na stronie można sprawdzić, jaka specjalna okazja zakupowa będzie dostępna następnego dnia.
W tegorocznej akcji świątecznej PAYBACK biorą udział największe marki e-commerce w Polsce: Bon Prix, CCC, Douglas, Decathlon, Empik, eobuwie, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, MODIVO, Neonet, Neo24.PL, OleOle, RTV EURO AGD, Samsung, Vobis.
W tym przedświątecznym czasie PAYBACK tradycyjnie już przygotował specjalne promocje Mega Weekend i Turbo Środa, dzięki którym można zdobyć tysiące dodatkowych punktów. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) na uczestników będą czekać specjalne rabaty na nagrody topowych marek, m.in. Ambition, Tefal, Remington, Bosch i Fiskars, oraz oferty zniżkowe na karty podarunkowe do sklepów: Empik, Decathlon, RTV EURO AGD, H&M, Douglas oraz Allegro.
- Święta to wyjątkowy czas dla większości konsumentów i retailerów. W tych przedświątecznych tygodniach warto postawić na zróżnicowane i wielokanałowe działania, które przekładają się na większe zadowolenie klientów i w rezultacie – wyższą sprzedaż. Taką strategię przyjęliśmy w PAYBACK, przygotowując dla uczestników Programu nie tylko dedykowaną stronę z ofertami świątecznymi, ale też wyjątkowe rabaty i dodatkowe promocje, które pozwolą na zebranie bonusowej puli punktów, które będą mogli wykorzystać również po Świętach - tłumaczy Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.