„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu
Nowa kampania reklamowa firmy Perla Polska – związana z powstaniem subbrandu Pełna Dobra – potrwa od marca do czerwca 2023 roku. Obejmuje zarówno spoty w telewizji, reklamę w sieciach kina Multikino oraz na platformach VOD. W ramach kampanii prowadzone są również działania w digitalu i mediach społecznościowych Perla Pełna Dobra.
Kluczowym elementem kampanii są spoty reklamowe ,,Pełna Dobra” wyświetlane w wersji 30- i 15-sekundowej. Video będzie można oglądać przez cały marzec w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych Polsat oraz TVN, a także w kanałach tematycznych należących do tych dwóch stacji oraz do TVP. Natomiast od 13 marca do 13 kwietnia spot będzie można zobaczyć również w serwisach VOD, w tym: Player TVN, TVP VOD, Polsat Go oraz na platformach streamingowych należących do Wirtualnej Polski, Onetu oraz Agory.
Ze spotem będą mogli zapoznać się także widzowie Multikina, którzy odwiedzą sale kinowe w największych miastach Polski. W serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych marki dostępna jest skrócona, 15-sekundowa wersja reklamy.
W produkcję spotu zaangażowany był warszawski dom produkcyjny F25, reżyserem spotu jest Mikołaj Sadowski, natomiast za media plan i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare. Perla Pełna Dobra nawiązała także współpracę z agencją kreatywną Od kuchni, odpowiedzialną za komunikację m.in. w mediach społecznościowych.
O subbrandzie Pełna Dobra
Strategia subbrandu Pełna Dobra zakłada budowę nowoczesnej, otwartej na nowych odbiorców marki producenckiej oraz rozpowszechnienie hummusu wśród Polaków jako idealnej, pełnowartościowej przekąski nie tylko dla wegetarian. Wszystkie elementy nowej komunikacji zostaną spięte w spójny system identyfikacji wizualnej, dzięki czemu konsumenci łatwo zidentyfikują komunikaty Perli w mediach, a produkty w sklepach.
Jak zapowiedział prezes Perla Polska, Michał Perel: Kampania reklamowa Pełna Dobra to dopiero początek naszych aktywności marketingowych skoncentrowanych wokół nowego subbrandu. Konsumenci oraz klienci współpracujący z naszą marką mogą spodziewać się wkrótce kolejnych działań związanych z nową odsłoną naszej marki.
Więcej informacji na temat prowadzonej kampanii reklamowej Perla Pełna Dobra znaleźć można w mediach społecznościowych marki:
FB: https://www.facebook.com/Perla.PELNA.DOBRA
IG: https://www.instagram.com/Perla_pelna_dobra/
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.