Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Perły Ceramiki UE. W tegorocznej edycji produkty firmy otrzymały aż 8 nagród. Wręczenie statuetek oraz indywidualne spotkanie z przedstawicielami odbyło się 16 lutego w Warszawie.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych. Od 2012 roku partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się także pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP). Jego głównym celem jest promowanie produktów, które wyróżniają się jakością i unikatowym wzornictwem na rynku.
W tej edycji konkursu szczególnie doceniono pełną elegancji, wyjątkową kolekcję Wonderstone oraz nawiązującą do natury kolekcję Craftland o grafice spękanego drewna. Obie propozycje zdobyły po dwie statuetki: Perłę Ceramiki UE 2020 oraz Perłę Dystrybutorów 2020. Tytuł Perła Ceramiki UE 2020 otrzymały także inne ubiegłoroczne wdrożenia polskiego producenta. Wśród nich znalazły się wchodzące w skład inspirowanego cementem setu Home of Concrete kolekcje Granddust oraz Moondust. Nagrodzono także urzekającą grafiką deski kolekcję Wildland oraz kolekcję Smoothstone z najnowszego setu Home of Stone, inspirowanego szlachetnym kamieniem. Nagrody w imieniu firmy odebrały dr Anna Tępińska–Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż oraz Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.
- Jesteśmy dumni, że w tak trudnym roku jakim był 2020, udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek tak wiele wspaniałych kolekcji, które cieszą się ogromnym uznaniem klientów, partnerów biznesowych, ekspertów w dziedzinie wzornictwa oraz projektantów i architektów wnętrz. Wszelkie nagrody i wyróżnienia przyznawane zarówno firmie, jak i tworzonym przez nas produktom to zwieńczenie pracy całych zespołów oraz ogromna motywacja do dalszego działania - powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.
W ciągu ponad trzech dekad obecności na rynku Ceramika Paradyż była wielokrotnie nagradzana w najważniejszych polskich oraz międzynarodowych konkursach wzorniczych. Tylko w 2020 kolekcje polskiego producenta otrzymały między innymi tytuły Pereł Ceramiki UE, Bronze A’Design Award 2020, must have, Design dla Konesera, Dobry Wzór 2020 czy nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards).

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.