Pierwsza gra z portfolio United Label Röki nominowana w The Game Awards
Röki, gra przygodowa inspirowana zimnym światem skandynawskiego folkloru wydana w lipcu przez United Label, otrzymała nominację w prestiżowym, branżowym wydarzeniu - The Game Awards, na najlepszą debiutancką grę indie 2020 roku.
- Nominacja do The Game Awards to dla nas świetna wiadomość, a zarazem potwierdzenie dobrze prowadzonej selekcji gier i zespołów produkcyjnych do portfolio United Label. Rocznie powstają tysiące gier indie, w tym wiele znaczących dla rynku, a jednak to gra studia Polygon Treehouse, któremu zapewniliśmy kompleksowe wsparcie wydawnicze, została nominowana w uznanym corocznym wydarzeniu w branży – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.
United Label to platforma wydawnicza blisko współpracująca z Grupą CI Games. Spółka prowadzi globalną działalność, wpierając swoim know-how i doświadczeniem niezależnych deweloperów gier indie w procesie produkcji, komunikacji ze społecznością graczy oraz procesie wydawniczym. Spółka w swoim portfolio ma jeszcze trzy gry, które zostaną wydane w 2021 r.
Nominowana do nagrody, w kategorii najlepszej debiutanckiej gry indie w 2020 r, gra Röki, pierwsza produkcja brytyjskiego studia Polygon Treehouse oraz pierwsza gra z portfolio wydawniczego United Label, miała swoją premierę na platformie PC w lipcu br. W październiku gra zadebiutowała na platformie Nintendo Switch. Gra jeszcze przed premierą została wyróżniona przez producenta konsoli jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier 2020 roku. Do 5 listopada br. przychody ze sprzedaży gry wyniosły ponad 500 tys. zł, w tym ponad 200 tys. zł z platformy Nintendo Switch.
The Game Awards to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w branży gamingowej. Pierwsza gra spod skrzydeł United Label zawalczy w kategorii (Best Debut Game) z takimi tytułami jak m.in. Mortal Shell – gra souls-like wydana przez PlayStack czy Phasmophobia – kooperacyjny survival horror od Kinetic Games. Gala wręczenia nagród odbędzie się zdalnie 10 grudnia, ale głosować na nominowane przez developerów i dziennikarzy z całego świata produkcje można już teraz (https://thegameawards.com/nominees/best-debut-game). Choć wydarzenie jest organizowane od 2014 roku, nie zabrakło tam polskich akcentów. Najbardziej uznana polska produkcja - Wiedźmin 3: Dziki Gon, została wybrana 5 lat temu na grę roku.
- Wszystko wskazuje na to, że Röki w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy będzie dalej cieszył się dużym zainteresowaniem. Tytuł na swojej wishliście ma prawie 100 tys. graczy. Jesteśmy też zadowoleni z wysokiej sprzedaży na platformie Nintendo Switch. Udowadnia to, że potrafimy z sukcesem wydawać produkcje na różne platformy – podkreśla Tomasz Litwiniuk.
Kolejnym tytułem w harmonogramie United Label jest produkcja studia Fallen Flag Studio - Eldest Souls, gra typu „souls-like” w stylu pixel-art. Gameplay jak i trailer gry został zaprezentowany na targach PAX oraz dużej imprezie gamingowej w Chinach – SONKWO, a sam tytuł obecnie plasuje się na liście top100 wśród najbardziej oczekiwanych gier na Steam z wishlistą sięgającą ponad 81 tys. osób. Jego premiera planowana jest na I kwartał 2021 r. Oprócz niego w następnym roku mają ukazać dwie inne produkcje wydawcy: Tails of Iron oraz Horae.
United Label w październiku złożyło Dokument Informacyjny na GPW i jest w trakcie procesu ubiegania się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect.
![Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/1166227565/gpw-dietl,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
![DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_431683815,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
![Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_109163050,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.