Komunikaty PR

Pierwszy autorski tytuł Iron VR od 30 marca dostępny na PC VR!

2021-03-15  |  11:15
Biuro prasowe

 

Spółka zależna Carbon Studio – Iron VR –  już 30 marca wprowadzi do sprzedaży pierwszy autorski tytuł. Holy Chick! początkowo będzie dostępny w trybie Early Access. Cenę gry ustalono na 2,99 USD. Karta projektu dostępna jest od dziś na platformie Steam. Jednocześnie Studio pracuje nad dwoma tytułami w wirtualnej rzeczywistości, które realizowane są na znanych IP studia Movie Games. Iron VR do końca br. planuje debiut na rynku NewConnect. 

- Finalizujemy prace nad naszym pierwszym tytułem VR. Projekt Holy Chick! pojawi się na PC VR - w trybie wczesnego dostępu - już 30 marca. Pełną wersję produkcji wydamy po zapoznaniu się z oczekiwaniami społeczności. – mówi Karolina Koszuta, Prezes Zarządu Iron VR.  – Holy Chick! to gra przygodowa, w której użytkownicy mogą rozwiązywać zagadki na różne sposoby. Zadaniem graczy będzie rozwiązywanie łamigłówek, które w efekcie pozwolą pokonać kolejny etap rozgrywki. – dodaje.

Cena za pojedynczą grę została ustalona na 2,99 USD.

Holy Chick! to rozgrywka przygodowa opowiadająca o post-apokaliptycznym świecie zdominowanym przez monstrualne kurczaki. Docelowym zadaniem gracza jest podróż na Księżyc. Akcja głównie rozgrywa się w przyczepie kempingowej. Schronienia użytkownik będzie szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.

Środki na produkcję gry pochodzą z zakończonej w grudniu 2020 roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Iron VR pozyskało od inwestorów łącznie 2,5 mln zł.

Iron VR równolegle pracuje nad dwoma tytułami notowanego na NewConnect studia Movie Games. W sierpniu ub. roku spółki zawarły umowę o ścisłej współpracy, w ramach której firma Iron VR przeniesie do wirtualnej rzeczywistości grę z gatunku horror Lust for Darkness oraz produkcję typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Wkrótce spółki podadzą więcej szczegółów. 

- Obserwujemy, że fani gier coraz częściej sięgają po nowe doświadczenia w wirtualnej rzeczywistości. Wierzymy, że trend ten będzie się cały czas umacniał, co przełoży się na sprzedaż naszych tytułów. Szacuje się, że wartość rynku gier VR w 2025 roku ma wynieść 42,5 mln USD, rosnąć rocznie o 32,75 proc. i stając się jednym z najszybciej rosnących rynków gier – komentuje Karolina Koszuta.

Strategią Iron VR jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, co pozwala na elastyczność w szybko zmieniającym się świecie wirtualnej technologii. Studio zakłada produkcję kilku projektów rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z gier. Jeszcze w tym roku Iron VR chce planuje debiut na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.